[PC] Company of Heroes: laadprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-11 22:09
Ik heb CoH legaal.

Nu heb ik het probleem dat hij ongeveer 1 op de 2 chrasht bij het overgaan van het laadscherm naar het "speel/in-game" scherm.

Heeft iemand enig idee wat het probleem hierbij is? HIj doet het dus niet altijd, soms. In-game is hij nog nooit gechrasht!

Specs in sig.

Heb de patch al, en nieuwste drivers.

[ Voor 6% gewijzigd door Pandemic op 11-10-2006 17:49 ]

• chaosdescends
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-02-2022
Pandemic schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:32:
Ik heb CoH legaal.

Nu heb ik het probleem dat hij ongeveer 1 op de 2 chrasht bij het overgaan van het laadscherm naar het "speel/in-game" scherm.

Heeft iemand enig idee wat het probleem hierbij is? HIj doet het dus niet altijd, soms. In-game is hij nog nooit gechrasht!

Specs in sig.
Wat heb je al geprobeerd????
heb je de nieuwste drivers?
heb je de patch van Coh al geinstalleerd?
Mischien moet je eens op de support forums van coh kijken of daar er iest over staat!!

ik hoop dat je hier iets aan hebt veel suc6!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:47
Heb je dit wanneer je een oud spel laad, of gewoon elke keer als je een nieuw spel start (en/of een oud spel laad)? :) Want bij mij crasht CoH bijna altijd als ik een oud spel laad en weet ook niet waar het aan ligt...

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• Pandemic
Nou, mijn pc is zoiezo nogal vaag.

Bij just cause chrasht hij altijd als laadscherm klaar is. Dit spel heb ik dus nooit gespeelt.
Bij hitman chrasht hij bij het laden van het menu, als dat lukt chrasht hij verder nooit.
Zelfde geld bij hl2, maar dan doet hij het 2 op 3 keren wel goed.
Battlefield 2: Chrasht tijdens laden of doet het perfect.

Ik heb wel al wat dingetjes uitgeprobeerd aan mijn pc in het verleden; o.a oudere drivers. Nieuw mobo (wel zelfde model), nieuw geheugen en nieuwe voeding. Niks mocht baten.

Meestal komt her erop neer dat hij chrasht tijdens het laden, of niet chrasht.

Mijn hd heb ik gecheckt en hij vind geen fouten met WD diagnostics.

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:47
Hmm, die symptonen klinken mij eerder als een brakke voeding of brak geheugen :X. Heb je voltages getest en/of memtest86 gedraaid? :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• Pandemic
ik heb zo ongeveer alles al geprobeerd; nieuwe voeding, nieuw mobo, nieuw geheugen.

Maar dat werkt allemaal niet. Er zijn ook spellen die nooit chrashen dus hardware matig problemen lijken me vrij onwaarschijnlijk. Meeste van die spellen zijn wel al ouder (gta 2, far cry, cs 1.6, nfsu:mw, san andreas).
Pagina: 1