Goed am2 moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:50
Ik ben een nieuw systeem aan het samenstellen om te gamen, nou heb ik eigenlijk alle onderdelen wel bij elkaar gevonden, het enige probleem is een goed moederbord vinden.
ik dacht zelf aan de MSI K9N Platinum
maar dan vind je dit http://www.channelweb.nl/...nnelweb_nieuws&id=1694979

En ook met de moederborden van asus met een nforce 5 chipset zijn problemen. Nou weet ik dus eigenlijk niet of ik de gok kan wagen en gewoon het msi moederbord kan kopen? Weet iemand of het probleem bij MSI al is opgelost, ik wil liever geen bios update uitvoeren omdat ik daar een keer een moederbord mee gesloopt heb. Ook wil ik geen SLI of CROSSFIRE moederbord omdat ik dat toch nooit ga gebruiken.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nforce4 is er ook nog voor AM2, deze heeft zich al bewezen. ;)

De Abit KN9 heeft heeft een Nforce4.

Ik ben zelf naar de MSI K9A aan het kijken, ben nog geen grote problemen tegen gekomen.

[ Voor 54% gewijzigd door mad_max234 op 11-10-2006 17:39 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat ik zo op de site lees is het probleem opgelost. Het is getraceerd tot een rotte condensator, en MSI is begonnen met een omruilactie. Dus ze vervangen de serie met de rotte condensator voor een nieuw bord met een wel goed functionerende condensator.

Je kan altijd contact opnemen met MSI Nederland om uitsluitsel te krijgen.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:50
misschien een heel erge noob vraag, maar ik kan niet vinden hoe ik contact op kan nemen op de site, en dan in nederland 8)7 :X

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kansloze topics: alle topics in de trant van de volgende voorbeelden gaan in veel gevallen ook zonder omwegen op slot. Soms worden zulke topics (met name de "Welke moet ik nemen?" topics) ook voorzien van erg veel uiteenlopende reacties dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Daarnaast zijn deze vragen ook simpel te beantwoorden met behulp van gezond verstand en research. In plaats van $apparaat kun je processor, moederbord en geheugen lezen:

* Welke $apparaat moet ik kopen? (een echte Tweaker kan wel kiezen)
* Wanneer komt $apparaat op de markt? (gewoon geduld hebben)
* Waar kan ik $apparaat kopen? (zie prijslijsten of bel/mail leveranciers)
* Hoe lang duurt de RMA van $apparaat? (vraag het de fabrikant/leverancier)
* Wie heeft ervaringen met $apparaat? (GoT is een en al ervaringen
Beetje zelf op onderzoek uitgaan, contact zoeken op site is kwestie van bij Support en Contact kijken :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.