ik heb vandaag op mijn andere pc service pack 2 geinstalleerd. Toen ik de computer opnieuw startte kwam ie niet verder dan het scherm met het windows xp logo en de laadbalk. Hij start niet opnieuw op maar blijft er gewoon haken.
Ik heb de pc ook een aantal keer in de veilige modus geprobeerd te starten maar dan komt ie nog minder ver.. Er komt dan een heel scherm vol zinnen. De laatste zin is:
Multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\windows\system32\drivers\jgogo.sys
Verder dan dit scherm gaat ie helaas niet.
Na het installeren van sp2 is er geen bericht gekomen dat dit eventueel problemen zijn opleveren..
Toen heb ik geprobeert windows te rapareren en later opnieuw te installeren, maar dit was ook onmogelijk, want dan komt er een melding dat de hardeschijven niet te vinden zijn.
Als ik in de Bios kijk dan geef ie geen schijven aan. Toch zit alles goed aangesloten.
Systeen:\
Processor: E6600 conroe
Videokaart: ax1950xtx
2x 1024mb ram
2x 250gb hardeschijf in raid 0!
Moederbord:asus p5h deluxe
Hoop dat iemand me kan helpen..
Ik heb de pc ook een aantal keer in de veilige modus geprobeerd te starten maar dan komt ie nog minder ver.. Er komt dan een heel scherm vol zinnen. De laatste zin is:
Multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\windows\system32\drivers\jgogo.sys
Verder dan dit scherm gaat ie helaas niet.
Na het installeren van sp2 is er geen bericht gekomen dat dit eventueel problemen zijn opleveren..
Toen heb ik geprobeert windows te rapareren en later opnieuw te installeren, maar dit was ook onmogelijk, want dan komt er een melding dat de hardeschijven niet te vinden zijn.
Als ik in de Bios kijk dan geef ie geen schijven aan. Toch zit alles goed aangesloten.
Systeen:\
Processor: E6600 conroe
Videokaart: ax1950xtx
2x 1024mb ram
2x 250gb hardeschijf in raid 0!
Moederbord:asus p5h deluxe
Hoop dat iemand me kan helpen..