Toon posts:

Status W&L-tweakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraarg me al een tijdje af wat voor mensen jullie zijn, die geregeld bij W&L komen.
(Ik weet het, sorry dat ik niet op de W&L- meeting was)

Maar mijn vraag is: wat is jullie status; zijn jullie studerend, hebben jullie al een
diploma en zo ja, wat voor een??????

Of zijn jullie gewone mensen die helemaal niet geleerd zijn, maar die zich toch af en toe op wetenschappelijk gebied willen ontplooien d.m.v GOT????

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 21:20
ik kom hier weinig, eigelijk alleen maar als het wat met landbouw te maken heeft. heb dus ook bijna mijn Hogere Agrarische School diploma en werk nu bij Agis, een brdrijf dat software ontwikkeld en onderhoud voor de veehouderij.
verders mag ik hier graag veel lezen.

Verwijderd

hmmz, check profiles zou ik zeggen...
veel het grootste deel is student en meestal van universitair niveau. Alle mensen waarvan ik de profiles heb gechecked hebben een technische cq beta-studie.

<peronal mode>
ik lees eigenlijk geen boeken of zelfstudie, in ik probeer gewoon eens wat gedachtengangen de lucht in te schoppen. meestal zonder veel succes, maar dat maakt me niet zo veel uit. ik vind het een leuke en leerzame hobbie. Het levert altijd wel gesprekstof op met vrienden ofzo.
</personal mode>

maar waarom vraag je dit?

edit: vage word-swap correctie

Verwijderd

Hierbij sluit ik mij aan bij de vorige spreker :)

Verwijderd

Ik werk bij een computerbedrijf als buitendienst medewerker en volg daarnaast een cursus. Mn hoogste opleiding is MBO en heb nooit wiskunde/natuurkunde/scheikunde gehad, wel veel talen, economie, organiseren en ICT vakken. Daarnaast heb ik jarenlang leiding gegeven bij Scouting, dus organiseren en mensen inschatten is geen probleem voor mij.

Ik beredeneer veel freestyle en zal door mn onwetenheid best veel fouten maken, als je mij maar uitlegt waar de fout zit, dan vindt ik kritiek niet erg, daar leer ik van.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:41

Elvhenk

Madam Mikmak

Tja Djavalanche (sp?), bij het stellen van zo'n vraag is het volgens mij wel gebruikelijk om zelf te openen met wie, wat, waar je bent....

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 22:50 schreef Elvhenk het volgende:
Tja Djavalanche (sp?), bij het stellen van zo'n vraag is het volgens mij wel gebruikelijk om zelf te openen met wie, wat, waar je bent....
goed punt :)

komt u maar :)
Pagina: 1