[XP] Print queue's beheren

Pagina: 1
Acties:

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik ben op zoek naar een stukje software dat print opdrachten van clients in een queue zet en waarbij je dan kan kiezen welke documenten gaan printen.

M.a.w. een tool waarbij bijv. 2 print opdrachten binnen komen, die nog niet beginnen met printen, totdat ik een opdracht handmatig start.

Bestaat zoiets? ik heb wel meerdere queue managers gevonden, maar niet met bovenstaande functionaliteit.

het gaat om een netwerk zonder domein.

• Ye Greate'96
Niemand enig idee?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:36
Met google vond ik dit:
http://www.solimarsystems.com/SPD_Queue_Manager.php

(zoeken op print queue manager manually)

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Je zou ook naar een queue kunnen printen waarop geen printer is aangesloten, de opdrachten blijven er dan instaan. vervolgens kun je naar wens de opdr. verslepen naar een andere queue.
Heb in de printerdriver geen optie kunnen vinden om het anders te doen.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

Je kan toch de printer met je administrator rechten op pause/onderbreken zetten. De mensen laten printen naar de queue en dan de printer van de pauze afhalen.

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• Ye Greate'96
hobbeldebobbel schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:37:
Je kan toch de printer met je administrator rechten op pause/onderbreken zetten. De mensen laten printen naar de queue en dan de printer van de pauze afhalen.
Ja, maar dat is net niet wat ik zoek ben ik bang.
Ik zoek iets waarbij de print queue op pauze gezet kan worden en waarbij je dan bijvoorbeeld job 3 wel kan laten printen en job 1 en 2 nog op pauze blijven staan tot ze handmatig gestart worden

Ik heb oa op www.alagus.com een print queue manager geprobeerd, maar daar kan ik bovenstaande niet mee doen...
Pagina: 1