Deze week heb ik mijn systeem opnieuw geinstalleerd. Dus eerst alles gebackupped, waaronder ook mijn e-mail en folders en de filter regels die ik door het jaar heen heb ingesteld. Nu kwam ik echter na het inladen van de backup een melding tegen. De melding geeft aan dat in 1 of meerdere van de, uit de backup ingeladen, regels fouten zitten. Deze regels zet Outlook dan zelf uit? Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb nog niet alle e-mail accounts ingesteld, die bij de oude installatie nog actief waren.
De mail folders zijn wel allemaal hetzelfde
De locatie van outlook is ook hetzelfde aangezien deze op de standaardlocatie geinstalleerd is.
Outlook en het hele office pakket is officieel.(legaal)
Heeft iemand van jullie, dit ook al eens meegemaakt? Heb je misschien de oplossing voor dit probleem dan hoor ik dit graag.
Ik heb nog niet alle e-mail accounts ingesteld, die bij de oude installatie nog actief waren.
De mail folders zijn wel allemaal hetzelfde
De locatie van outlook is ook hetzelfde aangezien deze op de standaardlocatie geinstalleerd is.
Outlook en het hele office pakket is officieel.(legaal)
Heeft iemand van jullie, dit ook al eens meegemaakt? Heb je misschien de oplossing voor dit probleem dan hoor ik dit graag.
flickr - WOT Profile - Game PC