[MS Office 2003 prof] Backup Regels terugzetten

Pagina: 1
Acties:

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:23
Deze week heb ik mijn systeem opnieuw geinstalleerd. Dus eerst alles gebackupped, waaronder ook mijn e-mail en folders en de filter regels die ik door het jaar heen heb ingesteld. Nu kwam ik echter na het inladen van de backup een melding tegen. De melding geeft aan dat in 1 of meerdere van de, uit de backup ingeladen, regels fouten zitten. Deze regels zet Outlook dan zelf uit? Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ik heb nog niet alle e-mail accounts ingesteld, die bij de oude installatie nog actief waren.
De mail folders zijn wel allemaal hetzelfde
De locatie van outlook is ook hetzelfde aangezien deze op de standaardlocatie geinstalleerd is.
Outlook en het hele office pakket is officieel.(legaal)

Heeft iemand van jullie, dit ook al eens meegemaakt? Heb je misschien de oplossing voor dit probleem dan hoor ik dit graag.

flickr - WOT Profile - Game PC

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-07 16:32

ralpje

Deugpopje

Ik heb het één keertje meegemaakt, toen bleek de regel te verwijzen naar een acccount of map die niet meer bestond. Stel dus eerst weer ff al je mailaccounts goed in, en probeer daarna de regel weer te activeren.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:23
ok dat zal ik dan probere. Vraag me eigenlijk af waarom e-mail accounts eigenlijk van invloed zijn op dit soort regels. misschen vanwege de e-mail adressen waarop de te filteren mail binnenkomt? Dat zou volgens mij de enige logische verklaring zijn waarom de accounts toegevoegd moeten zijn. Iig. bedankt voor de reply en ik laat even weten of het gewerkt heeft.

edit:

Ik heb dus alle e-mail accounts in Outlook toegevoegd. Dus alle e-mail accounts die ook waren toegevoegd toen die regels waren aangemaakt. Echter werkten de regels nu nog niet. Ik heb nu dus maar mijn mail opnieuw gefilterd.

Heeft er nog iemand een andere suggestie waarom het importeren van de regels niet goed uitpakt?

[ Voor 31% gewijzigd door Gizzy op 12-10-2006 13:00 ]

flickr - WOT Profile - Game PC