Verwijderd
meeste sms ik dan wel...
Verwijderd
Bij mij ligt het eraan,. soms maar 1 dag, met 3 uur muziek luistere per dag,..en soms houd ie het 3 dagen vol. (zonder hoesje)Jannibal23 schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:42:
Hebben nog meer mensen slechte ervaring met de batterijduur? Ik haal met gewoon bellen/sms-en en dergelijk nog niet eens 16 uur met de 2 accu's.
Had trouwens laatst de Logitech HS200 besteld en geprobeerd, maar kon wel goed verbinden enz, maar kon geen muziek luisteren, dan bleef de telefoon maar op mute staan zeg maar, kon wel gewoon play en pauze doen, geen volume, niet volgende of vorige. Inmiddels al teruggestuurd. beetje jammer.
Verder ben ik heel tevreden met me P310. Zoveel leuke reacties "wow wat klein" "zo dies vet" "huh die ken ik niet" Dat is wel leuk
edit:
headset zit er wel bij. MET microfoon
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 19:50 ]
Dan bel jij verschrikkelijk veel. Ik doe met mijn (p300) gewoon 4 dagen zonder op te laden. Het enige wat ik doe is bellen en sms'sen.Jannibal23 schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:42:
Hebben nog meer mensen slechte ervaring met de batterijduur? Ik haal met gewoon bellen/sms-en en dergelijk nog niet eens 16 uur met de 2 accu's.
- die 2 touchsensitive knoppen werken niet altijd even goed/praktisch
- het ondernemen van enkele handelingen gaan echt veel te omslachtig, zoals bij het sturen van een sms. het is na het typen van een sms nog nodig om 5 stappen te nemen/knoppen in te drukken om hem te verzenden en op te slaan (wat dus ook niet automatisch gebeurd)
Verwijderd
ik vind hem alleen sloom,,
en soms met smsen lastig
Verwijderd
Heerlijk dat het juist zo klein is. Alleen op marktplaats kosten ze gem. zo'n 300 euro. Binnenkort toch maar kijken of het voor minder geregeld kan worden. In hoeverre is hij beter dan zijn concurrent de LG KE820?
Verwijderd
aanrader
Hij ziet er geweldig uit, maar dat kan iedereen zien en voor zichzelf beoordelen. Ik moet zelf een beetje wennen aan het invoeren van smsjes (went wel) en het aantal stappen voor je een sms verstuurd is nogal hoog, maar na een tijdje gaat dat ook wel snel.
Fijn toestel, even aanpassen (had een w810i).
Ik las trouwens slechte verhalen over de accu... Ik heb hem sinds dinsdag constant aangehad en gewoon gebeld en gesms't en heb nu 2/3 streepjes van de telefoonaccu en 3/3 streepjes van de accu in het hoesje. Best netjes dacht ik zo
EDIT
na een week nog 2/3 op de telefoon, 2/3 op de accu van het hoesje
[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 08-05-2007 05:02 ]
De knopjes zijn even wennen, maar sms'en had ik eind van het 1e sms'je ook al wel weer onder de knie. Toestel voelt verder lekker luxe aan, mooi menu en bediening die overduidelijk een wat modernere versie is van m'n D500.
Foto's zijn volgens mij echt niet geweldig, maar dat mag je van zo'n toestel ook niet verwachten. Maar goed, voordat telefoons serieuze foto's kunnen maken ben ik zelf al bejaard
Accu lijkt wel vrij kort mee te gaan, maar goed, zoiets mag je na een paar keer opladen pas goed beoordelen, ook heb ik vandaag en gisteren veel met de camera en bluetooth lopen spelen waardoor het ook niet echt te zeggen is hoe lang ie mee gaat.
Het extra accu hoesje ga ik definitief niet gebruiken. Om te beginnen veelste groot en werkelijk waar onhandig, maar tevens heb je er niks aan totdat de accu van je telefoon zelf op is.
Verwijderd
dat denk ik niet
in de aziatische landen hebben ze al een telefoon dacht ik met 10mp
correct me if iam wrong
Iemand nog een idee hoe ik in een SMS een apostrof of semicolon invoeg? Ik heb T9 uit staan, maar heb geloof ik alles geprobeerd, maar kom er niet uit
Dit zou wel relaxst zijn namelijk...
Nog een vraagje, neem aan dat als hij in de case zit en je hem op stroom zet dat ze allebei worden opgeladen? en eerste de main en dan de case?
EDIT:
Hieruit neem ik op dat hij opgeladen word.What’s most attractive about the case, however, is the 800 mAh Li-Ion battery built in its firm back side. The latter is connected to the phone through three contacts hidden in the slot of the case and charges the device in case of emergency (indicated by a second battery state indicator on the display). As the device we were testing was a pre-production version, we did not manage to find out, which battery first provides it with energy.
[ Voor 50% gewijzigd door Daros op 25-05-2007 01:22 ]
Helaas laad hij niet met de casebattery de mainbattery op.
Verder topding, alleen al een keer laten lazeren.
Verwijderd
Heb hem bij een Hi 30 gratis 2 jaar (Belcompany)Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:15:
Is de P310 ergens bij een abonnement goedkoop verkrijgbaar? Ik vind het namelijk nog steeds duur.
Via gsmtrack.nl heb ik hem gratis bij een 1 jarig abbonement. Abbo van 40 e per maand, maar ook met abbo van 30 is die geloof ik nagenoeg gratis.VerkerkSander schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:28:
[...]
Heb hem bij een Hi 30 gratis 2 jaar (Belcompany)
Ik ben trouwens wel een aantal gekke bugs tegen gekomen bij het gebruik de laatste tijd. Als ik mijn wekker instel en mijn telefoon is vergrendeld krijg ik mijn wekker niet uit, en duurt het 20 seconden ofzo voordat mijn wekker klaar is. Erg irritant.
Sowieso is de instelling voor automatische toetsvergrendeling een beetje brak. 2 opties: of uit of aan. Aan is dan na 5 seconde ofzo, wat ik te weinig vind. Als ik even nadenk tijdens typen van sms is mijn toestel al weer vergrendeld.
Andere punt is: bij opladen van accu is display continu aan. Lijkt me zonde van stroom die je erin stopt en rechtstreeks voor een deel weer naar display gaat.
Punt wat ik eerder aangestipt heb over batterij is komen te vervallen. Batterij moest aantal keer opgeladen worden en ik hou het nu wel een dag of 2, 3 uit.
Herkennen jullie bovenstaande problemen?
Ik kijk al een tijdje naar een software update, maar tot nu toe kan ik nog niets vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Jannibal23 op 31-05-2007 14:58 ]
Jannibal23 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:57:
[...]
Via gsmtrack.nl heb ik hem gratis bij een 1 jarig abbonement. Abbo van 40 e per maand, maar ook met abbo van 30 is die geloof ik nagenoeg gratis.
Bij een 30 152 euro, niet bepaald gratis dus. Bij een 40 57 Euro
Ik ben trouwens wel een aantal gekke bugs tegen gekomen bij het gebruik de laatste tijd. Als ik mijn wekker instel en mijn telefoon is vergrendeld krijg ik mijn wekker niet uit, en duurt het 20 seconden ofzo voordat mijn wekker klaar is. Erg irritant.![]()
Sowieso is de instelling voor automatische toetsvergrendeling een beetje brak. 2 opties: of uit of aan. Aan is dan na 5 seconde ofzo, wat ik te weinig vind. Als ik even nadenk tijdens typen van sms is mijn toestel al weer vergrendeld.![]()
Moet je instellen dat je beeldscherm niet zo snel moet uitgaan, dan gaat de toetsenblokade er ook later op.
Andere punt is: bij opladen van accu is display continu aan. Lijkt me zonde van stroom die je erin stopt en rechtstreeks voor een deel weer naar display gaat.
Had hiervoor de E730 en de D800 die hadden dit ook allemaal.. Is gewoon Samsung eigen.
Punt wat ik eerder aangestipt heb over batterij is komen te vervallen. Batterij moest aantal keer opgeladen worden en ik hou het nu wel een dag of 2, 3 uit.
Prima
Herkennen jullie bovenstaande problemen?
Conclusie geen/weinig bugs.
Ik kijk al een tijdje naar een software update, maar tot nu toe kan ik nog niets vinden.
Abbo van mij is verlenging van Tmobile abbo Flex, wat me toch echt niet meer dan 9 euro gekost heeft voor de verzendkosten.VerkerkSander schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:14:
Via gsmtrack.nl heb ik hem gratis bij een 1 jarig abbonement. Abbo van 40 e per maand, maar ook met abbo van 30 is die geloof ik nagenoeg gratis.
Bij een 30 152 euro, niet bepaald gratis dus. Bij een 40 57 Euro
Ik ben trouwens wel een aantal gekke bugs tegen gekomen bij het gebruik de laatste tijd. Als ik mijn wekker instel en mijn telefoon is vergrendeld krijg ik mijn wekker niet uit, en duurt het 20 seconden ofzo voordat mijn wekker klaar is. Erg irritant.
Sowieso is de instelling voor automatische toetsvergrendeling een beetje brak. 2 opties: of uit of aan. Aan is dan na 5 seconde ofzo, wat ik te weinig vind. Als ik even nadenk tijdens typen van sms is mijn toestel al weer vergrendeld.
Moet je instellen dat je beeldscherm niet zo snel moet uitgaan, dan gaat de toetsenblokade er ook later op.
Over de display: thx voor de tip, gaat het eens even proberen.
Probleem met de wekker heb je geen last van?
[ Voor 58% gewijzigd door Jannibal23 op 01-06-2007 12:43 ]
Ik kan hem steeds gewoon uitzetten of verlengen (snooze) dit doe ik volgens mij ( je hebt het natuurlijk wel over het moment als ik net wakker ben heJannibal23 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:41:
[...]
Abbo van mij is verlenging van Tmobile abbo Flex, wat me toch echt niet meer dan 9 euro gekost heeft voor de verzendkosten.
Over de display: thx voor de tip, gaat het eens even proberen.
Probleem met de wekker heb je geen last van?
Verwijderd
als ik opnieuw mocht kiezen, nam ik die. Niet dat ik niet tevreden ben met mijn p310, maar idd de toetsenbordindeling is vrij schraal, went wel, maar is toch niet zo chill...
Welke vind je lelijk?shoarmaboer21 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:51:
Gadverdamme, Ik vind die heel lelijk. Vind ze allebei te erg op een rekenmachine lijken en het lijkt me al helemaal niet fijn in de hand liggen.
En ik mag nog steeds kiezen maar denk toch dat ik de P310 hou...
Mwah, ik heb er echt geen last meer van hoor. Dat had ik na 2 dagen al niet meer. 't Is niet foutgevoeliger, 't is niet lastiger, wat is 't probleem?418O2 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 05:33:
u600 nemen
als ik opnieuw mocht kiezen, nam ik die. Niet dat ik niet tevreden ben met mijn p310, maar idd de toetsenbordindeling is vrij schraal, went wel, maar is toch niet zo chill...
Koop jij fijn een 3310shoarmaboer21 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:51:
Gadverdamme, Ik vind die heel lelijk. Vind ze allebei te erg op een rekenmachine lijken en het lijkt me al helemaal niet fijn in de hand liggen.
Nog even een vraagje. Ik heb een tijd gehad dat als de foon in de case zat en ik de case openvouwde het display aanging. Heel erg wenselijk! Echter... Nu heeft ie dat niet meer, allleen nog maar als ik gebeld word en 'm open vouw? Iemand een verklaring?
Verwijderd
Ik kwam trouwens nog een "bug" tegen (denk ik) Ik heb nu heel veel foto's gemaakt en me geheugen van me telefoon zit dus nu vol. Dus denk je, ik pleur alles (via een optie op de telefoon) op m'n 2 GB kaartje. Fout, zodra ik dat doe zegt ie alleen "mislukt" meer niet. Hebben jullie dat ook?
Het kopiëren op de telefoon naar geheugenkaart wilde bij mij gelukkig wel lukken, heel apart
weet je al meer..?$tranger schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:45:
Idd, heel vaag, voornamelijk dat omdat ie niet consequent hetzelfde doet.
Het kopiëren op de telefoon naar geheugenkaart wilde bij mij gelukkig wel lukken, heel apart
Verwijderd
Verwijderd
Iemand geprobeerd? Om moet je die filmpjes uberhaubt downsizen om ze af te kunnen spelen op de telefoon zelf?
Iemand geprobeerd? Goede kwalitiet op de TV?
Heeft iemand sowieso een tvout kabeltje? hij word namelijk niet standaard meegeleverd.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:41:
Kun je met deze mobiel via de TVOUT dan ook 700mb mpegjes groot kijken op je TV?
Iemand geprobeerd? Om moet je die filmpjes uberhaubt downsizen om ze af te kunnen spelen op de telefoon zelf?
Iemand geprobeerd? Goede kwalitiet op de TV?
Verwijderd
Denk trouwens dat het niet veel voorsteld als je em aansluit op je tv,. Maar ben wel erg benieuwd hoe dat eruit ziet.
Heb het geprobeerd.. werkt idd met muziek, helaas niet met berichten of gewoon je standby scherm...Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:05:
Ik kwam toevallig achter (denk ik) wanneer de verlichting wel en niet uitgaat. Probeer maar eens als je de 2e baterij heb aangesloten, muziek te luisteren, doe je klepje dicht *licht uit* doeje klepje open *licht aan*,..zou het dan alleen met muziek of andere toepassingen werken?
Verwijderd
Hoe werkt dat met filmpjes op de foon zelf: moet je die verkleinen of speelt ie gewoon 700mb filmpjes af?Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:18:
Ikke niet iig. Wil het wel eens proberen. Maargoed als ik foto's kijk pleur k ze wel op me computer en als ik niet thuis ben heb je dat kabeltje ook niet altijd bij de hand. tis leuke feature mja..
Denk trouwens dat het niet veel voorsteld als je em aansluit op je tv,. Maar ben wel erg benieuwd hoe dat eruit ziet.
Thanks for the info!
Duurd even voordat het is geladen maar dan speelt hij het af.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 07:50:
[...]
Hoe werkt dat met filmpjes op de foon zelf: moet je die verkleinen of speelt ie gewoon 700mb filmpjes af?
Thanks for the info!
Maar waaaaroommm waarom wil je films kijken op z'n telefoon...?
Verwijderd
http://youtube.com/watch?v=FgMbaXXA9zo
De kalenderfunctie van de LG lijkt toch minder en dat sync-en met outlook lijkt daar niet echt mogelijk. Heeft iemand trouwens een uitgebreide engels review van de LG tegen gekomen? Ik vind alleen uitgebreide reviews in het russisch of chinees...
Thanks.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 12:22 ]
ackten
Lijkt me ZEER sterk dat je telefoon na 1 pdf je vol is. Kijk eens na of je niet 150 foto's erop hebt staan. Of veel video films.
Binnenkort word me dual sim actief, toch maar een uitgaans telefoon creeren...
Verwijderd
Perfect een videotje te bekijken, syncen met Outlook, en bellen natuurlijk
Wel even een vraag: wat voor formaat geluiden kan ik in de map 'sounds' plaatsen om bij de wekker te kiezen? MP3 pakt hij niet: die kan ik niet naar de map kopieren....
Thanks!
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 02:50 ]
ik heb het hoesje er _altijd_ omheen. Ten eerste vind ik het strak staan, ten tweede beschermd hij hem goed en ten derde heb ik die accutijd wel nodig (anders moet je zoooo vaak opladen)VerkerkSander schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:15:
Tip: Ga je uit, neem dan je hoefsje mee.. heb hem nu al zovaak laten vallen als ik lam ben...
Binnenkort word me dual sim actief, toch maar een uitgaans telefoon creeren...
ik heb heb hem nu best een tijdje, maar vind het inmiddels een fijne telefoon. Die tiptoetsen werken ook goed, als je weet hoe je ze moet gebruiken
Ben namelijk erg benieuwd hoe dat werkt en of 't bevalt.
Tevens liep ik al ongeveer 2 maanden permanent met het hoesje er om rond, maar daar ben ik nu sinds 2 dagen toch maar eens mee gestopt. Je krijgt er echt weer een hele andere telefoon voor terug, echt in 't formaat waarvoor je 'm hebt gekocht en ziet er gewoon zoveel slicker uit. Tja, alleen opladen moet wat vaker, maar als je er niet teveel mee speelt en in je zak niet teveel knopjes indrukt komt dat wel goed.
Wat volgens mij ook meespeelt bij de accu duur, maar dat zal niet alleen voor deze telefoon gelden, is dat als ie opgeladen is je 'm ook direct van de lader haalt. Normaal laat ik 'm 's nachts op, maar als je een half uurtje ligt te pitten en hij is dan al vol ligt ie de hele nacht 'doelloos' aan de lader. De laatste keer dat ik dat deed was m'n telefoon ook 2x sneller leeg, maar goed, 't is maar een vermoeden.
Die kabel hangt gewoon in het rek bij Tfortelecom. Bij meerdere filialen gezien.$tranger schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:41:
De TV out kabel heb ik inmiddels al enige tijd in bestelling staan, maar kan steeds nog maar niet worden geleverd!
Ben namelijk erg benieuwd hoe dat werkt en of 't bevalt.
Tevens liep ik al ongeveer 2 maanden permanent met het hoesje er om rond, maar daar ben ik nu sinds 2 dagen toch maar eens mee gestopt. Je krijgt er echt weer een hele andere telefoon voor terug, echt in 't formaat waarvoor je 'm hebt gekocht en ziet er gewoon zoveel slicker uit. Tja, alleen opladen moet wat vaker, maar als je er niet teveel mee speelt en in je zak niet teveel knopjes indrukt komt dat wel goed.
Wat volgens mij ook meespeelt bij de accu duur, maar dat zal niet alleen voor deze telefoon gelden, is dat als ie opgeladen is je 'm ook direct van de lader haalt. Normaal laat ik 'm 's nachts op, maar als je een half uurtje ligt te pitten en hij is dan al vol ligt ie de hele nacht 'doelloos' aan de lader. De laatste keer dat ik dat deed was m'n telefoon ook 2x sneller leeg, maar goed, 't is maar een vermoeden.
Nu nog even lekker met alle instellingen spelen en we kunnen er weer een tijd tegen aan .
Weet iemand btw een leuke site waar je nog wat extra screensavers kunt halen ?
Ik heb al een leuke site voor de rest gevonden (www.zedge.net)
Edit:
Na wat gekloot ben ik er achter gekomen dat een connectie in hyperterminal over een comport een hoop opleverd
Hier de belangrijkste mogelijkheden:
Selecteer medium en return aantal berichten (SM=SIM, ME=Memory):
AT+CPMS="%medium%"
Verkrijg bericht %index% van geselcteerde medium:
AT+CMGR=%index%
Verwijder bericht %index% van geselecteerde medium (index blijft behouden):
AT+CMGD=%index%
Verstuur een SMS:
AT+CMGS="0612345678"
Optioneel moet je nog hetvolgende command gebruiken om over te schakelen naar text mode IPV PDU mode (zeg maar het verschil tussen leesbare tekst en tekst gecodeerd in 't formaat van interne communicatie):
AT+CMGF=1
Bron:
http://www.cellular.co.za/at_etsi.htm
Het is mij overigens niet geheel duidelijk of dit universele commando's zijn of dat deze commando's specifiek van toepassing zijn op Samsung's (of zelfs alleen de P310).
[ Voor 62% gewijzigd door $tranger op 19-09-2007 01:40 . Reden: NIeuwe bevindingen ]
Verwijderd
Ik heb namelijk ook een parrot ck3200. kan ik met dit toestel ook mijn contactlijst overzetten.
Met mijn i-mate K-jam krijg ik wel een volledige contact lijst. maar met mijn wat oudere nokia niet.
iemand ervaaring mee??
Als mijn alarm afgaat krijg ik hem niet van toetsenblokering, dus krijg me wekker er niet vanaf.
Hierdoor ben ik dus genoodzaakt om me accu eruit te halen.
Meer mensen hier last van?
nog een vraagje, als ik een bericht maakt dan druk ik direct op (harde/echte toets) OK
En niet via het opties verzenden.
Wanneer je direct op OK drukt dan slaat hij je smsje niet op in verzonden items (als je reageerd op een smsje doet hij dit wel!) iemand hier ook een oplossing voor ?
Iemand?Daros schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:38:
Heb nu wat raars met mijn P310.
Als mijn alarm afgaat krijg ik hem niet van toetsenblokering, dus krijg me wekker er niet vanaf.
Hierdoor ben ik dus genoodzaakt om me accu eruit te halen.
Meer mensen hier last van?
nog een vraagje, als ik een bericht maakt dan druk ik direct op (harde/echte toets) OK
En niet via het opties verzenden.
Wanneer je direct op OK drukt dan slaat hij je smsje niet op in verzonden items (als je reageerd op een smsje doet hij dit wel!) iemand hier ook een oplossing voor ?
Schop
Kick
Trap
Dat met smsen heb ik niet. ik doe het via de touch-sens knopjes. Ik denk dat als je op ok drukt hij alleen verzend (de bovenste optie) ipv opslaan en verzenden. Ik sla ze ook nooit op omdat ik het altijd vergeet en het me eigenlijk niet boeit.
Zou je het even kunnen checken ofdat dit echt het geval is ?418O2 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:05:
bij mij kan ik het alarm uitzetten ongeacht de status van de toetsenblokkering.
Dat met smsen heb ik niet. ik doe het via de touch-sens knopjes. Ik denk dat als je op ok drukt hij alleen verzend (de bovenste optie) ipv opslaan en verzenden. Ik sla ze ook nooit op omdat ik het altijd vergeet en het me eigenlijk niet boeit.
ik heb ook sinds kort een p310...ik heb toch wel wat vraagjes:
1) zijn er firmware upgrades mogelijk
2) uGO themes zoals op de d900 u700 etc, zijn die mogelijk op de p310
3) Ik heb m'n telefoon ingesteld in de engelse taal, maar kan niet standaard voor T9 NL kiezen, maar moet dit elke keer opnieuw weer doen met het tikken van een SMS
ik heb vast nog wel wat vraagjes, maar kom er nu even niet op..
oh ja, wanneer ik ok druk, start bij mij de webbrowser op. Kan ik die ok knop ook voor iets anders gebruiken, ik gebruik namelijk opera mini, en wil liever dat dit opgestart wordt?
Alvast bedankt voor de response
Nee, normaal gesproken niet.Dalma schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:50:
Hey guys,
ik heb ook sinds kort een p310...ik heb toch wel wat vraagjes:
1) zijn er firmware upgrades mogelijk
Nee. Overigens ook niet op de D900. Wel op de D900i. Maar thema's voor de P310 zijn sowieso moeilijk te vinden.2) uGO themes zoals op de d900 u700 etc, zijn die mogelijk op de p310
Ik heb hier hetzelfde.3) Ik heb m'n telefoon ingesteld in de engelse taal, maar kan niet standaard voor T9 NL kiezen, maar moet dit elke keer opnieuw weer doen met het tikken van een SMS
Nee, kan niet.oh ja, wanneer ik ok druk, start bij mij de webbrowser op. Kan ik die ok knop ook voor iets anders gebruiken, ik gebruik namelijk opera mini, en wil liever dat dit opgestart wordt?
[ Voor 13% gewijzigd door RaJitsu op 25-12-2007 13:28 ]
B.S.U.R.
Verwijderd
Bij het deactiveren van de 'stille stand' via # klinkt een nare muziektoon, kan deze worden uitgeschakeld?
Verder ontzettend blij, lekker klein toestel met alles erop wat je normaal gesproken nodig hebt. Even wennen na een Nokia, maar dat komt wel goed.
Groeten!!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 23:10 ]
Verwijderd
Ik dacht dat die knop alleen voor volume gesprekken was... maar het staat er gewoon bij
Ook nog even aandacht voor deze vraag:
Mij lukt het ook niet om mp3 in de map geluiden te krijgen...Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 02:31:
Wel even een vraag: wat voor formaat geluiden kan ik in de map 'sounds' plaatsen om bij de wekker te kiezen? MP3 pakt hij niet: die kan ik niet naar de map kopieren....
Thanks!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 00:23 ]
Verwijderd
(Ik overweeg om een Funkwerk aan te schaffen, maar weet niet zeker of dit samen werkt.)
Google is your friend. Eerste hit:KlaasHof schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:12:
Heeft iemand nog een adres waar je de P310 voor een redelijke prijs bij een Hi abbo kan kopen?
http://www.typhone.nl/gsm/Samsung/460/samsung-p310.html Maar waarom perse met Hi-abonnement, en niet evt. een andere provider?
B.S.U.R.
Typhone vraagt 131,- bij: 2 jaar 20,- abbo + 5,- internerbundel.
Tijdje terug waren er webwinkels die de helft goedkoper waren.
Nu levert vrijwel niemand meer...
Tsja, het is maar net wat je redelijk noemt natuurlijk. Dat is geheel afhankelijk van je persoonlijke profiel in termen van financiële mogelijkheden, kwaliteitseisen en belgedrag. I.c.m. abonnement is mijn ervaring dat het niet zo heel erg van elkaar scheelt allemaal. Ik denk dat je op dit moment, het goedkoopst uit bent met een simonly en het toestel los. Voor rond de 300 Eruo is hij wel te koop in een winkel. Via internet misschien 2 tientjes goedkoper. Maar dan zit je ook met nadelen als slechts een jaar garantie in de winkel (winkels met dit soort prijzen geven meestal slechts één jaar garantie), of dat je service via internet hebt.KlaasHof schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:32:
Ben's Belwijzer is my friend. En ik wil een redelijke prijs.
Typhone vraagt 131,- bij: 2 jaar 20,- abbo + 5,- internerbundel.
Tijdje terug waren er webwinkels die de helft goedkoper waren.
Nu levert vrijwel niemand meer...
Je zegt dat hij de helft goedkoper was, dat lijkt me zeer sterk. Misschien in termen van abonnementen waarbij je de eerste paar maanden (iig 8 en 12 in het geval van Vodafone en T-Mobile waarbij de eerste de tweede ook matchte), 50% korting kreeg, maar verder...
B.S.U.R.
24maand hi 20 = P310 @ € 35,-
Ben benieuwd, moest destijds wel wennen aan de p300,
zal nu wel weer moeten wennen aan de p310.
Zouden het later nog collector's items worden?
B.S.U.R.
Soms gaat de wekker gewoon niet af (ook al heb ik hem de avond ervoor aangezet) en hij onthoud de melodie niet.
Heb zelf paar maanden de p300 gehad. Toen verkocht en een Sony Ericsson m600 symbian UIC aangekocht. Alleen voor het feit van TomTom. Desalniettemin heb ik deze week een zo goed als nieuwe Samsung p300 weer aangekocht. Krijg hem vandaag. Nieuw is hij niet meer te verkrijgen en ik vind het al een beetje een collectors item worden, die ik wel ga gebruiken...:D418O2 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:40:
P300 en de P310 zijn vrij identiek qua werking.
Collectors items? Denk het niet
Vind de p300 ook chiquer dan de p310. De p520 (armani) is ook leuker dan de p310, alleen net niet zo mijn smaak als de p300. Daarbij is de p520 wat trager in gebruik door het touchscreen gebeuren.
Ik vind het hele menu maar bagger, je betaalt een zware prijs om een mooi klein mobieltje te hebben.418O2 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:24:
Volgens mij heb ik dat wel eens... Maar ik verslaap me ook wel eens gewoon
(en ik verslaap me nu bijna dagelijks door de p310)
Maar het is een 'apart' telefoontje, daar betaal je voor. alhoewel ik de prijs wel mee vind vallen, maar dat is een persoonlijke mening
ik ben op zoek naar een alternatieve (als in apart) telefoon, met fraai design, vlot menu en goede camera. Ik denk dat ik alles gevonden heb in de p310, behalve het laatste, daar ben ik nog niet zeker van. Kunnen jullie me wat meer vertellen over het 'alle daags gebruik' , de vlotheid van het apparaat en de camera kwaliteit? Ik lees dat deze eigenlijk een beetje onder de maat is (maar niet erg bevonden wordt). Ik ben benieuwd wat jullie beeld van de telefoon is, nu hij een tijdje in gebruik is.
Daarnaast: kun je de koptelefoon wel aansluiten als hij in zijn lederen hoes zit? Ik ga er van uit van wel, maar je weet maar nooit
Share ur mind!
Koptelefoon kan je gewoon aansluiten als hij in het hoesje zit.
En de snelheid is imo wel goed.
ik lees trouwens de ene keer dat de telefoon bluetooth 2.0 heeft, en de andere keer 1.2. dit scheelt nogal voor bluetooth audio headsets. kan iemand me vertellen welke versie er nu daadwerkelijk inzit.
en daarnaast: de geluidskwaliteit van telefoongesprekken? hoewel er altijd weinig over gezegd wordt in reviews en specs, ben ik van mening dat de geluidskwaliteit in en uit de telefoon aardig verschillen per merk / type. hoe scoort de p310 daar?
-camerakwaliteit is ondermaats
-ontvangst is ondermaats
-gesprekskwaliteit is goed (binnenshuis minder)
-menu is ondermaats
-oordopjes blijven niet zitten
-accu hoes is veel groter dan doe van de p300, niet meer praktisch
Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik een SonyEricsson w890i nemen.
SE's hebben betere; camera, menu, geluid & ontvangst
KlaasHof schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:18:
Het is een leuk klein telefoontje met enkele nadelen;
-camerakwaliteit is ondermaats 2.0 Migapixel is gemiddeld en het toestel is al een paar jaar oud
-ontvangst is ondermaats Eens
-gesprekskwaliteit is goed (binnenshuis minder)Eens, maar ik merk geen verschil binnen of buitenshuis
-menu is ondermaatsIs persoonlijk. Ik zo niet weten wat je mist. Maar voor mensen die Samsung niet gewend zijn, kan ik me voorstellen dat het niet overal even intuitief is
-oordopjes blijven niet zittenHangt van je oren af, Ze zitten niet beter of slechter dan de gemiddelde hoofdtelefoon die je bij een telefoon of mp3-speler krijgt, naar mijn ervaring
-accu hoes is veel groter dan doe van de p300, niet meer praktisch Noum hij is praktischer in de zin van dat hij langer meegaat dan de externe accu van de P300. Maar hij maakt het toestel wel een stuk forser
De P310 koop je echt voor zijn desisn het het gegevnen dat hij niet massaal aangeboden is. De vergelijking met de W890i is een oneerlijke. Het is een heel ander toestel, voor een heel andere nich in de markt, en het is een veel nieuwer toestel. Voor jou persoonlijk was het misschien de betere optie. Maar een boer gaat ook niet van een Lamborghini verwachten dat hij hetzelfde ermee kan als met zijn trekker...Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik een SonyEricsson w890i nemen.
B.S.U.R.
@rajitsu:
je hebt wel een kern van waarheid, maar het is wel van belang dat iemand verteld wat de telefoon -niet- is. ik verwacht van een toestel als deze eigenlijk wel prima kwaliteiten, wat hij dus niet levert. vervolgens kun je me vertellen dat het een collecters item is, een design telefoontje, uniek en veel te dun voor goede kwaliteiten, maar dat vind ik onzin. er zijn genoeg kleine telefoons die (blijkbaar) een stuk kwalitatiever zijn.
al met al zie ik van deze aankoop af. ik zoek een telefoon die een lekker alternatief design heeft, maar zeker niet onder doet in kwaliteit van geluid/camera/enz. enfin: ik ga verder zoeken
B.S.U.R.
Verwijderd
Ik krijg mijn telefoon wel gekoppeld aan mijn Parrot MK6000, maar muziek afspelen lukt niet...
[ Voor 15% gewijzigd door RaJitsu op 16-03-2008 19:36 ]
B.S.U.R.
KlaasHof schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:18:
Het is een leuk klein telefoontje met enkele nadelen;
-camerakwaliteit is ondermaats
2 mp is niet slecht maar de kwaliteit van Sony's van jaren terug is zelfs nog beter.
-ontvangst is ondermaats
Net als bij de P300, slechte ontvangst vooral binnen. (met KPN en Vodafone)
-gesprekskwaliteit is goed (binnenshuis minder)
-menu is ondermaats
Voor veel 'simpele' dingen zijn veel handelingen nodig. Niet zo intiutief als Nokia&Sony
-oordopjes blijven niet zitten
vorm is niet optimaal en mede door gewicht van microfoon vallen ze uit (niet alleen bij mijzelf)
-accu hoes is veel groter dan doe van de p300, niet meer praktisch
Accu duur is natuurlijk niet heel belangrijk bij zo'n klein telo'tje maar die hoes had best kleiner gekund.
Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik een SonyEricsson w890i/w880 nemen.
Ik moet zeggen dat ik er wel heel tevreden over ben. Binnenshuis is het bereik idd niet echt je-van-het, maar dat moet je maar op de koop toe nemen (kan ook door orange komen trouwens)
Verwijderd
Ben ondertussen erg blij met mijn P310. Alleen sms vind ik echt omslachtig!! Moet op vele knopjes drukken om uiteindelijk te kunnen verzenden. Volgende keer kies ik weer voor Nokia...
Groeten!!
Verwijderd
Bedankt voor jullie hulp!
Ik denk dat je die niet meer gaat vinden.
En als ik jou was zou ik geen p310 nemen, de ontvangst in namelijk erg slecht.
Kijk eens naar een SE w890.
Er mag geen handel op GoT maar zoek is op marktplaats zou ik zeggen. Ik heb er hier ook 1 over liggen maar zoals gezegd mag er niet gehandeld worden op GoTVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:27:
Weet iemand een winkel waar ze de P310 nog nieuw verkopen? Zie hier in het topic dat hij in januari nog wel ergens te vinden was. Kan hem helaas niet vinden op internet.
Bedankt voor jullie hulp!
Wat ik me afvroeg; weet iemand nog een manier waarop ik een exemplaar van het lederen mapje kan bemachtigen? De mijne is wat beschadigd, en ik zou toch graag een nieuwe willen. Alleen de prijzen die ik vind zijn rond de 45-50 Euro, wat me wat te gortig is.
B.S.U.R.
B.S.U.R.
En of, ik heb er vandaag 1 binnengekregen vanuit Duitsland.KlaasHof schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:33:
Inmiddels besteld;
24maand hi 20 = P310 @ € 35,-
Ben benieuwd, moest destijds wel wennen aan de p300,
zal nu wel weer moeten wennen aan de p310.
Zouden het later nog collector's items worden?
Tegenwoordig erg lastig aan te komen. Via taobao.com (China) zijn nog wel accu's te krijgen (zowel 3rd party als Samsung original, al kunnen die ook namaak zijn).
Onderhuids een X820 zo staat ook in de service manual. Heb er erg naar uitgekeken deze te gebruiken.
X820 gehad, U100 nog in bezit en nu deze.