HD in klein formaat zonder externe voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een externe 2,5 " harddisk in externe behuizing.
Er is genoeg keuze hierin maar ze moeten allemaal aangesloten worden met een externe voeding.
Is USB niet krachtig genoeg om een laptop hd van stroom te voorzien?
Of zijn er fabrikanten die 2 usb kabels meeleveren, dat 1 kabel gebruikt wordt voor de data en semi voeding en een andere usb stekker volledig voor de voeding van de schijf.

39

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Lees de specificaties van die dingen erop na. Dat lijkt me een fantastisch bron van informatie.

ARME AOW’er

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-02 17:28
Sweex heeft 'n behuizing voor 2.5" schijfjes.
Er zit n USB kabel aan met extra stekker voor evt extra stroom. Ook zit er n aansluiting voor externe voeding op.
Met de HD die ik erin heb heb ik genoeg aan 1 USB stekker. Hoewel sommige laptops en pc's net niet genoeg stroom leveren, zodat de 2e USB stekker nodig is.

O ja.. de die sweex behuizing wordt ook door Lacie verkocht, met HD al ingebouwd :)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
FatalError schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:59:
Sweex heeft 'n behuizing voor 2.5" schijfjes.
Er zit n USB kabel aan met extra stekker voor evt extra stroom. Ook zit er n aansluiting voor externe voeding op.
Met de HD die ik erin heb heb ik genoeg aan 1 USB stekker. Hoewel sommige laptops en pc's net niet genoeg stroom leveren, zodat de 2e USB stekker nodig is.

O ja.. de die sweex behuizing wordt ook door Lacie verkocht, met HD al ingebouwd :)
Bedankt FatalError :)

[ Voor 73% gewijzigd door Fietsbel op 11-10-2006 14:04 ]

39

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

RayNbow

Kirika <3

Om de keus te verruimen, hier's nog een merk die voldoet aan je eisen:
Afbeeldingslocatie: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~vliege60/NexStar.jpg
Vantec's NexStar

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-02 22:31

jvdb1975

tsja.........

zoek maar naar bijvoorbeeld de Western Digital WD Passport. Daar heb je gewoon 1 kabeltje: je usb kabel en verder niets anders nodig!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Vicomputers heeft momenteel 1 van Toshiba in de aanbieding. 120GB, USB 2.0 en geen 220V nodig :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 11:32
Ik heb een freecom Toughdrive 40GB, deze heeft niet eens 2 kabels nodig, haalt alle stroom uit 1 aansluiting. ideaal.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Die bestaan dus. Kijk gewoon eens rond op de websites van de fabrikanten, al dan niet met behulp van de Pricewatch :)

Zoekertje, topic dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.