Wilde eens het engeltje uithangen en heb dan toch maar gisteren windows xp professional gekocht. Ik installeer die op mijn laptop, allemaal mooi. En dan ga ik voor ik het internet op ga avg, spywareguard, spywareblaster, firefox en zonealarm installeren. De eerste 4 gaan goed, de vijfde in eerste instantie ook. Tot dat hij vraagt om de pc her op te starten. Gaat allemaal mooi. maar na het opstarten blijft het icoontje van zonealarm weg. Ik probeer hem handmatig op te starten en hij zegt: kan geen toegang tot het opgegeven apparaat krijgen. Mja, even zonealarm opnieuw installeren dan maar. Eerst mooi uninstallen uiteraard. Als ik dan de installatie start zegt hij:
setup is unable to log into the Truevector service. Install cannot continue without logging in into the Truevector service
Please use the service manager to shut down the Truevector service and restart the installer program.
In taakbeheer kan ik niets vinden van the truevector service, wat moet ik doen?
setup is unable to log into the Truevector service. Install cannot continue without logging in into the Truevector service
Please use the service manager to shut down the Truevector service and restart the installer program.
In taakbeheer kan ik niets vinden van the truevector service, wat moet ik doen?