[DB Merge]Foutief email

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:33
Ik merkte aan de hand van de .plan voor de DB merge op dat ik blijkbaar aangegeven had dat mijn t.net account als leading wil hebben.

Resultaat van de prognose:
Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude T.net account: Kaap (24767)
Oude GoT account: Kaap (15642)

Nieuw account: Kaap (19138)
Email: jkaap@zeelandnet.nl
Registratiedatum: 2001-01-03 21:58:33
Wachtwoord/e-mailadres: van got
Dat emailadres is al zo antiek dat ik direct dat ben gaan wijzigen op de frontpage. Na heractivatie van mijn t.net account nogmaals de prognose doorlopen maar het bovenstaande emailadres wordt niet veranderd.

Ik ben bezorgd, dit gaat toch wel goedkomen, dus dat het huidige emailadres van zowel mijn GoT als t.net account, doorgevoerd gaat worden :?

Trouwens... /bye oud user-ID ;(

Verwijderd

De merge gebeurt op basis van ID's. Alle relevante informatie wordt op moment van merge meegenomen uit uit leading account, en daar waar unieke informatie uit het andere account aanwezig is wordt dat meegenomen.

Het wijzigen van het mailadres / nickname is dus geen probleem, het staat alleen kwa informatie nu zo in je overzicht omdat die ten tijde van aangeven zo was.
No worries dus :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Floppus says it all :) Er zal te zijner tijd ongetwijfeld een 'Ik mis mijn oude ID'-topic in de HK verschijnen, en daarmee neem ik de vrijheid om deze van een opruimslotje te voorzien :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 11-10-2006 14:03 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.