Hallo! Ik heb een iPod G5 en heb ooit zitten kloten met een programma waarmee ik liedjes op mijn iPod kon zetten zonder iTunes. Nou toen ik later iTunes weer had geinstalleerd (omdat het andere programma niet lekker werkte) zag ik dat iTunes mijn iPod wel herkende maar kon er niks meer mee. Dus kon geen liedjes op zetten oid. Nu denk ik dat er iets fout zit op de HD dus ik wil hem graag restoren. Op internet al gezocht hoe dit moet maar het werkt niet.
Ik heb iTunes 7. Ik heb de iPod geconnect. Dan ziet ie mijn iPod (niet goede naam trouwens) en druk ik op Restore. Dan krijg ik het volgende bericht: "the ipod software update server could not be contacted". Ik ben gewoon online. Verder zegt iTunes ook dat mijn software up-to-date is...
Kan iemand mij vertellen hoe ik de iPod weer terug krijg in originele instellingen (voor Windows). Originele cd ook al geprobeerd.
ps. voor de rest werkt de iPod prima. De muziek staat er nog op en de HD functie werkt ook prima.
Alvast bedankt!
Ik heb iTunes 7. Ik heb de iPod geconnect. Dan ziet ie mijn iPod (niet goede naam trouwens) en druk ik op Restore. Dan krijg ik het volgende bericht: "the ipod software update server could not be contacted". Ik ben gewoon online. Verder zegt iTunes ook dat mijn software up-to-date is...
Kan iemand mij vertellen hoe ik de iPod weer terug krijg in originele instellingen (voor Windows). Originele cd ook al geprobeerd.
ps. voor de rest werkt de iPod prima. De muziek staat er nog op en de HD functie werkt ook prima.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 11-10-2006 12:58 ]