Domeinnamen zonder persoonlijke WHOIS informatie

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01 16:57
Ik heb de afgelopen tijd naar verschillende bedrijven gekeken die domeinnamen aanbieden, maar bij de meesten als je er een naam registreert wordt al die persoonlijke informatie ook in de WHOIS overgenomen en vrij op internet gezet.
Nou heb ik niet zoveel zin om met mijn adres, telefoonnummer en e-mail adres in een vrij beschikbare database te komen, dus vandaar de volgende vraag.

Weet iemand nog een bedrijf waar je goedkoop een .net kan registreren die niet je persoonlijke gegevens in de WHOIS zet (maar daar bijv. hun eigen contact adres voor gebruikt)?
Het gaat hier puur om een domein naam zonder hosting.
Ik weet dat er een aantal zijn die dit aanbieden voor 20 dollar meer, maar dat moet toch goedkoper kunnen?

• GraveR
  • Laatst online: 22-08-2025
Domainsite, $7,99 voor een domein + ongeveer hetzelfde bedrag voor de hidden whois.

• dyna18
  • Laatst online: 29-01 16:57
Dank je... iemand anders die nog een goedkopere weet?

Verwijderd

Vraag me af of hoog niveau hy domein realiseerd :Z

[ Voor 141% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 20:20 . Reden: www.google.nl/search?Q=Hy+brαᵲil+versus+IONA ]

Verwijderd

Ik heb alleen ervaring met namecheap ($8.88 + $2.88 voor privacy) en dreamhost ($9.99 in totaal). Ik weet echter niet of je bij dreamhost ook alleen een domein kan registreren, los van hosting.