NetVista van IBM

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• kompjoeterfreak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-11-2025

kompjoeterfreak

Kompjoeterfreak

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb een computer gekregen van een kennis van mij, met de voorwaarde dat ik de hele schijf 'leeg' zou maken. Zo gezegd, zo gedaan. Echter, nu ik een nieuw os wil installeren, krijg ik flinke problemen.
Ik weet niet of er mensen zijn die überhaupt al ervaring hebben met zo'n bakkie, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Probleem:

- Kan windows xp setup niet laden, blijft hangen op 'Bezig met laden van Executive ...'

Heeft iemand ervaring met zo'n computer en kan die mij helpen.... _/-\o_

(Overigens: Typenummer = 2179)

[ Voor 3% gewijzigd door kompjoeterfreak op 11-10-2006 11:49 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:43

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Dit topic hoort hier dus niet thuis en gaat dus op slot ;)

Wat nu te doen?
Eerst zelf even zoeken :Y). Met zowel de GoT Search als met thirdparty zoekmachines zoals Google :). Uiteraard is het naast zoeken ook verstandig om even het e.e.a. te proberen. Controleer bv. of de CD van Microsoft Windows XP (welke versie?) nog goed is. Wat je ook kunt proberen is het booten van een andere CD zoals een Linux BootCD (Knoppix bv.).

Mocht je concluderen dat het aan Microsoft Windows XP ligt open dan een topic in Windows Clients :)
Zorg er dan echter wel voor dat je de FAQ en zeker de policy aldaar gelezen hebt. In de policy staan namelijk een aantal eisen waaraan het topic moet voldoen :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.