ik hem al een tijd je op 900 staan die tb 800 maar ik had laatst een kernel 32 fout in win 98 met een spel en dan moet ik hem resetten en dan staat hij inplaatst van 900 op 500 wat is hier het probleem !! ???? ik heb al 4x lopen potlood krassen nix helpt ???
probeer dit eens zet je copm uit trek de stekker euit laat deze er minimaal 15 minuten uit en zet hem dan weer aan
als het goed is loopt hij nu gewoon weer op 800 en kan je weer verder gaan met overclocken
als het goed is loopt hij nu gewoon weer op 800 en kan je weer verder gaan met overclocken
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Is dat je bios geset ofzo? een kameraad van me heeft namelijk wel eens hetzelfde probleemOp dinsdag 30 januari 2001 21:45 schreef dreamer het volgende:
probeer dit eens zet je copm uit trek de stekker euit laat deze er minimaal 15 minuten uit en zet hem dan weer aan
Audi A8 W12 6.0
Bios eens resetten en overnw proberen. Is de batterij van je bios leeg? (zeer onwaarschijnlijk) Zodat ie de settings niet opslaat ofzo??
ik snap het ook nie echt en het is vaak als ie crasht maar jah ik heb hem nu weer op 900 staan en als ie weer op 500 staat dan zoek ik weer verder
maar zou het aan bios liggen ?
Ik heb net een TEST gedaan kan iemand meschien dat ook proberen !! ik reset gewoon via men kast voluit in windows dan boot hij nu altijd met 500 mhz !!!! en als ik hem gewoon uit zet en aan gewoon 900 !! wat zal het probleem wezen .. ?
ik heb net de voedings kabel erin gedaan maar weet je wat ook raar is als ik de voedingskabel erin doe slaat het systeem effe aan en dan uit en dan moet ik hem zelf handmatig aan doen is dat ook normaal ???
tnx all !
ik heb net de voedings kabel erin gedaan maar weet je wat ook raar is als ik de voedingskabel erin doe slaat het systeem effe aan en dan uit en dan moet ik hem zelf handmatig aan doen is dat ook normaal ???
tnx all !
ook al heb jeje comp uitstaan er zal altijd wat stroom worden af getapt zodat de bios geen problemen krijgt wat gebeurt er nu als je de power draad eruit haalt de bios krijgt geen stroom meer en zal dan automatisch zijn oude settings erin zetten zodra er weer power is (vandaar dat je comp ff aanslaat)
ik dacht dat het zo in elkaar zat weet het nie zeker weet iemand het toevallig beter??
ik dacht dat het zo in elkaar zat weet het nie zeker weet iemand het toevallig beter??
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Pagina: 1