Toon posts:

Platimum highspeed 1 gig memstick wordt herkent als 8mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een memstick van platinum bestled van 1 gig (usb2.0). Deze wordt echter als een 8mb schijf herkent. Ik denk dat dit het MBR gedeelte is. De rest krijg ik met geen mogelijk aan de praat.

Ik heb hierop gegoogled en de search op twekers geprobeerd, maar kon geen vergelijkbare gevallen vinden. Via google was er een Duitser die hetzelfde probleem had, maar zijn oplossing werkte niet bij mij.

Wat heb ik geprobeerd:

Booten met en zonder usb stick erin.
Geprobeerd te formateren, maar hij herkent alleen het 8mb gedeelte en dat is niet te formateren.
Via schijfbeheer wordt hij ook niet gevonden en de 8mb is hier ook niet te formateren.
Get Data back geprobreerd: alleen 8mb gedeelte wordt gevonden.
Partionion magic detecteerd hem niet.

Ik kan hem terugsturen, maar het is makkelijker om hem toch nog ff aan de praat te krijgen. Heeft er iemand nog ideeen en tips over wat ik nog kan proberen?

edit : ow ja ik gebruik Xp volledig gepatched, Verder een sata schijf van 120 gig en een ide van 40. Ook zal ik nog ff de rest van de spec geven, maar denk niet dat dit echt belangrijk is.

Amd64 3000, K8Vdeluxe, 1024 pc 3200 Kingston, Ati9800pro, 5.1 soundcard

EDIT : Kan dicht. Heb stick teruggestuurd en is defect bevonden. Ik krijg een nieuwe.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 12:50 ]