Toon posts:

Nieuw MS producten: Wat vinden we er van?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bijdeze wil ik graag dit toppic openen met nieuwe MS producten en de ervaringen die jullie er van tot nu toe hebben. Ik weet dat er al diverse toppics zijn zoals vista en live messenger. maar wil deze graag in een toppic zetten.

De producten die er tot nu toe zijn:
Vista: het nieuwe OS
Longhorn: het nieuwe server OS
Office 2007: het nieuwe office pakket
Live Messenger: de opvolger van MSN
Winddows defender: spyware programma van MS
Live One Care: de naam zegt het al:
IE 7: de nieuwe webbrouwser.
Exchange 2007: opvolger van 2003

Als ik nog producten mis dan hoor ik het graag.

Mijn bevindingen:
Vista: zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik. echter wel wat wennen en nog niet volledig stabiel maar daarom is het ook nog beta.

Office 2007: Nieuwe menubalken zijn zeer overzichtelijk en ook weer wat wennen.

Live messenger: Werkt bij mij perfect af en toe wat onnodig geheugen gebruik vind ik.

IE: alleen ervaring met de beta versie en werkte toe niet naar behoren. websites werden automatisch gecentreerd. Volgens mij is dit probleem nu opgelost.

Exchange 2007: geen ervaring

• Sheedafi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-12-2024

Sheedafi

..::[::Java::]::..

Vista: Nog maar 1x geinstalled en wat mee geprult, maar was toch nog niet echt onder de indruk
spijtijg dat MS er zoveel features en handige zaken in heeft laten vallen.
En het rate your pc, je weet wel dat tooltje om je HW een score te geven] was mij ook niet helemaal duidelijk

Office 2007: Heb thuis de beta draaien en ik moet zeggen dat MS hier toch wel een pluim verdient.
De nieuwe menu structuur, toolbar en de manier waarop je navigeert is erg verbeterd, het is wel ff wennen, maar het werkt veel beter en logischer.

Live Messenger: ik gebruik gaim ben niet zo voor MSN

Winddows defender: Staat op men pc en heb nog altijd geen spyware, maar denk dat dat eerder van mijn FireFox gebruik en mijn internet gedrag afhangt

IE 7: een verbetering van IE6 maar nog niet genoeg gebruikt om echt te kunnen oordelen

If it jams force it, if it breaks it needed fixing anyway!!