Asus P5LD2-VM DH prijsverschil tussen revisies C2D support

Pagina: 1
Acties:

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:02
Ok help me ff want ik kom ergens niet uit.

Op de site van Azerty (http://www.azerty.nl/prod...89/socket-775-intel-.html) ben ik een moederbord aan het bestellen. Het gaat om de Asus P5LD2-VM DH.

Nou zie ik daar bij staan, is niet geschikt voor core 2 duo, daarvoor heb je revisie c nodig. Klik ik op C is de prijs ineens 50 euro lager? Is dit normaal? Ik durf niet aan Azerty te vragen omdat ze anders misschien de prijs aanpassen :P

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-05 18:43

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik zou de gok gewoon nemen. Ze geven duidelijk aan welk mobo je nodig hebt. Plus staat het betreffende mobo gekoppeld in hun webshop. Easy money lijkt mij, als ze er een opmerking over maken doe je gewoon alsof je neus bloed ;)

Beroeps brabander

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
ik snap het zowiezo vaak niet, zou wou ik een p5nsli hebben en die was weer duurder met c2d in de naam, maar als ik op cpu support van asus kijk wordt c2d voor ELKE revisie ondersteund van dat mobo 8)7
ik begin het idee te krijgen dat het marketing wordt zoals de sli ready voedingen ofzo;)

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-03 17:18
IRCfreAk schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 08:57:
ik snap het zowiezo vaak niet, zou wou ik een p5nsli hebben en die was weer duurder met c2d in de naam, maar als ik op cpu support van asus kijk wordt c2d voor ELKE revisie ondersteund van dat mobo 8)7
ik begin het idee te krijgen dat het marketing wordt zoals de sli ready voedingen ofzo;)
Ik zou in die gevallen altijd uitgaan van wat de fabrikant zelf zegt.

ook toen ik me printer ging kopen ( 6310 all in one ) de helft van de sites zei er zit wel netwerk op de andere helft er zit geen netwerk op. op de site van HP stond dat er netwerk op zat dus met die info hem gekocht.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:24
56 euro voor een P5LD2 VM DH kan dus echt niet, dit zal dus een fout zijn. Je kan ook moeilijik van ze verwachten dat ze hem voor deze prijs leveren, aangezien dit geen redelijk prijs is

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:24
IRCfreAk schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 08:57:
P5NSLI is juist uitgebracht met support voor C2D. De P5N32-SLI(Nforce4 x16) heeft de SE versie nodig voor ondersteuning

• fRiEtJeSaTe
mad-dog schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:18:
56 euro voor een P5LD2 VM DH kan dus echt niet, dit zal dus een fout zijn. Je kan ook moeilijik van ze verwachten dat ze hem voor deze prijs leveren, aangezien dit geen redelijk prijs is
We wachten het af. Zal hem dinsdag/woensdag wel ongeveer ontvangen. Ik hou jullie op de hoogte.

Verwijderd

Een leuk Asus MoBo voor Core2Duo iis:

P5B-VM

Werken we hier mee en is perfect...

• fRiEtJeSaTe
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:35:
[...]

We wachten het af. Zal hem dinsdag/woensdag wel ongeveer ontvangen. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik kan jullie met vreugde melden dat ik gisteren het moederbord binnen heb gekregen. Samen met de rest van de onderdelen. € 58 voor een Asus P5LD2-VM DH 2.0, koopje dacht ik zo. Ze hebben de prijs tijdens het bestelproces aangepast naar € 118, maar mij toch voor de eerdere prijs geleverd. Hulde aan Azerty _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-10-2006 09:45 ]

Pagina: 1