Wij hebben soms last van kleine internet storingen. Dan stopt de muziek even of haperen pagina's etc. Er ligt een 12mbit lijn, dus bandbreedte is er genoeg. Nu heb ik bij de diagnostics van het modem een pagina gevonden met allemaal mooie cijfertjes, maar het zegt met eigenlijk weinig. Er staat ook een kolom met Err (sec), waar staat dit voor.. error? en de rest? Kan iemand mij wat meer informatie verschaffen, want ik kom er niet echt uit is niet veel te vinden op het internet hierover...
Edit.. het modem is een speedstream 5450.
Edit.. het modem is een speedstream 5450.
| [FONT COLOR="#FFFFFF"] DSL Status[/FONT] | |||||||
|
| [FONT COLOR="#FFFFFF"] DSL Statistics (accumulated at 15 minute intervals)[/FONT] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|