[account merge] Klopt de prognose?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Naar aanleiding van dit berichtje heb ik net eens bij de prognose gekeken, maar ik snap het niet helemaal:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude T.net account:     (0)
Oude GoT account:       Stamgastje (75690)

Nieuw account:          Stamgastje213 (86778)
Email:              <knip>
Registratiedatum:           2003-05-15 20:50:58
Wachtwoord/e-mailadres: van got

Dit terwijl ik voor zowel de frontpage als het forum nu de username Stamgastje heb (met ook hetzelfde wachtwoord) en ik deze ook aan elkaar gekoppeld heb (met voorkeur voor GoT, niet dat dat in dit geval uitmaakt...). Ook heb ik bij het invullen van het form voor de prognose weer beide accounts aangegeven, maar hij zegt hier dat ik geen T.net account heb?

Ik hoop in ieder geval dat mijn username geen getal erachter krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Stamgastje op 11-10-2006 08:15 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die wordt niet automatisch bijgewerkt nee... dat moeten wij handmatig doen en is al weer een tijdje niet gedaan.

Dus als je sinds de laatste keer je merge-voorkeur opgegeven hebt en je beide accounts niet hetzelfde e-mailadres ingesteld hebben, dan "klopt" bovenstaande verhaal wel, maar uiteraard is het dan niet wat het uiteindelijk gaat worden :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb nu een prognose van afgelopen zaterdag online gezet, volgens mij sta je daar al wel goed in?

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Dat lijkt er meer op ja. :)

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met de id's erachter? Ik zag dat hij met 1000 verhoogd werd, dit wil zeggen dat ik nog langer moet wachten eer ik HK XS aan kan vragen of ?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:50

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:46:
Hoe zit het trouwens met de id's erachter? Ik zag dat hij met 1000 verhoogd werd, dit wil zeggen dat ik nog langer moet wachten eer ik HK XS aan kan vragen of ?
Lijkt me niet, dat ID minimum voor HK-XS is alleen maar om te zorgen dat je een bepaalde tijd lid bent. (voor zover ik weet) :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Lijkt me afgehandeld.

Masc: de ID's worden niet met 1000 (maar met een arbitrair getal dat per user verschilt) verhoogd en voor HK XS kan je in de desbetreffende faqs lezen dat het na registratie op de kop af een half jaar duurt voordat je toegang kan aanvragen. ID's zijn daarin alleen een hulpmiddel, geen criterium. Faqs niet lezen verhoogt bovendien de kans dat er negatief op je aanvraag beschikt wordt :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.