Account merge

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

Major Carnage

waki miko Reimu

Topicstarter
Ik bedacht me laatst dat ik in een grijs verleden een account had geregged op de frontpage, en daar na wat gestuntel het password niet meer van wist.

Tweaker als ik ben wil ik natuurlijk dat userID reclaimen, maar dat gaat nogal moeilijk zonder werkend email adres voor dat account. Ik heb ondertussen het latere account uitgebreid met een abbo en wat gecustomized wat toen allemaal nog niet kon..

Het gaat om T.net account [Verwijderde gebruiker] (die ik nu gebruik) en de oude waar ik dus het password niet meer van heb en het email adres niet meer geldig is: [Verwijderde gebruiker].

Het mooist zou zijn als alle settings van T.net ID 32550 naar 1959 overgezet konden worden en dat die dan gekoppeld wordt met het GoT ID, maar mocht dit niet mogelijk zijn en er andere opties zijn dan houd ik me aanbevolen..

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

2 seperate accounts op hetzelfde domain (in dit geval de frontpage) kunnen niet gemerged worden, je zal het dus moeten doen met de koppeling van je huidige GoT-account en je huidige Tnet account, en aangezien je ook een laag GoT-id hebt lijkt me dat eerlijk gezegd ook geen probleem.

Intentionally left blank

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

]Carnage[ is tegen een cloneban aangelopen :* Verder niets aan de post crisp toe te voegen, dus een opruimslotje :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.