Slimline verleng kabel

Pagina: 1
Acties:

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-02 07:52
Voor mijn carputer wil ik dvd-rom, van mijn laptop die achterin de auto staat, verplaatsen naar voren. Nu wordt hier gebruikt gemaakt van de 50 pins dvd-rom connector. Ik ben opzoek naar een verleng kabel hiervoor dus. Dus een kabel die van 50 pins slimline connector naar een 50 pins slimline connector gaat. Een van jullie misschien enig idee waar ik die kan krijgen?

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:28
dus je wilt een kabel van minimaal 4 meter hebben ofzo ? ik denk dat je dit beter kan oplossen via een usb converter.

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-02 07:52
Paradox schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:44:
dus je wilt een kabel van minimaal 4 meter hebben ofzo ? ik denk dat je dit beter kan oplossen via een usb converter.
Jah....USB heb ik ook al al zitten denken

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
4 Meter IDE kabel gaat sowieso niet werken. Dus ga maar gewoon voor een SlotIn USB speler.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Die bestaan niet en gaan ook tegen de spec in. Dit kun je inderdaad beter oplossen met USB2 of FW :)

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Usb zou werken wanneer je er om de zoveel afstand maar een powered usb hub tussen gooi, die werkt ook als signaal repeater

Beste film ooit

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:05
soepkip schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:28:
Usb zou werken wanneer je er om de zoveel afstand maar een powered usb hub tussen gooi, die werkt ook als signaal repeater
Ik mag aannemen dat de TS er geen kabel van 10 of 20 meter in wil leggen, want bij zulke lengtes is er pas een repeater nodig. 5 meter moet gewoon kunnen.

Verwijderd

http://www.graficall.nl/P...-Verleng-Kabel~menu~.aspx

is de meest betrouwbare oplossing voor usb van 5 meter, andere kabels zonder actieve versterker zorgen voor koppijn.
ben hetzelfde van plan en ik lees heel veel slechte verhalen over usb kabels van 4 tot 5 meter zonder versterker.
USB kabels langer dan 5 meter vind je niet omdat dit niet volgens spec. is.
hiervan kun je er 6 achter elkaar doen(30 meter), dan houd het ook weer op.
Pagina: 1