Ik heb Vista hier prima draaien. (Op mijn Asus A4K Laptop)
Hier zit een WLAN USB 2.0 Adaptor in....(Volgens Device Manager)
Echter hier kan ik dus niks mee.
Beetje moeilijk drivers zoeken met deze info.
Navraag bij Asus Member Helpdesk gedaan.
Sorry,,hier kunnen we u niet mee helpen.
Oke,,,,geef dan effe aan welk type Device jullie er in getrapt hebben?
Uh ja,,,,?? Uiteindelijk na veel mailwisselingen te horen gekregen dat het om de SIS 162 Wlan ging.
Ik blij...zoek ik daar wel effe drivers voor...uhm,,,niet dus....nergens te vinden
( wel veel info op fora met zelfde probleem )
Hier stop ik dus effe mee,,tenzij hier iemand is met drivers voor dat ding.
Mijn vraag: Wie kan mij vertellen welke adaptor wel wil werken met Vista.
Mag zonder WPA ed.....gewoon simpel ding zodat ik verder kan "rommelen" zonder dat utp ding van 20 meter aan mijn Laptop.
En dan graag Merknaam niet de chiptype,,aangezien deze bij de meeste shops er niet bijstaat.
Dan bestel ik wel effe zo,n ding....
BVD
Edit,,ja ik heb alle drivers wel zo,n beetje gehad,,,,alle 2000/xp versies uitgepakt en geprobeerd.
Vanaf 1.0 1.01 tot 1.05.....Vista lust er geen een...( komt denk ik ook beetje door stomme Asus tooltje wat auto geinstalled wordt ) maar ook losse .inf .sys wil niet
Hier zit een WLAN USB 2.0 Adaptor in....(Volgens Device Manager)
Echter hier kan ik dus niks mee.
Beetje moeilijk drivers zoeken met deze info.
Navraag bij Asus Member Helpdesk gedaan.
Sorry,,hier kunnen we u niet mee helpen.
Oke,,,,geef dan effe aan welk type Device jullie er in getrapt hebben?
Uh ja,,,,?? Uiteindelijk na veel mailwisselingen te horen gekregen dat het om de SIS 162 Wlan ging.
Ik blij...zoek ik daar wel effe drivers voor...uhm,,,niet dus....nergens te vinden
( wel veel info op fora met zelfde probleem )
Hier stop ik dus effe mee,,tenzij hier iemand is met drivers voor dat ding.
Mijn vraag: Wie kan mij vertellen welke adaptor wel wil werken met Vista.
Mag zonder WPA ed.....gewoon simpel ding zodat ik verder kan "rommelen" zonder dat utp ding van 20 meter aan mijn Laptop.
En dan graag Merknaam niet de chiptype,,aangezien deze bij de meeste shops er niet bijstaat.
Dan bestel ik wel effe zo,n ding....
BVD
Edit,,ja ik heb alle drivers wel zo,n beetje gehad,,,,alle 2000/xp versies uitgepakt en geprobeerd.
Vanaf 1.0 1.01 tot 1.05.....Vista lust er geen een...( komt denk ik ook beetje door stomme Asus tooltje wat auto geinstalled wordt ) maar ook losse .inf .sys wil niet
[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey103 op 10-10-2006 23:12 ]
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl