_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Uhmm.. het rippen van zo'n film duurt vrij lang. Je bent vaak sneller klaar als je ze download.
Tja, ik had hetzelfde probleem toen ik een filmpje voor m'n studievereniging naar divx moest krijgen. Toen heb ik ergens een opensource project gevonden DDR. Ik weet niet precies waar ik het vandaan heb tbh. maar als je wilt kan ik de installer wel even sturen.
EDIT: Ik heb het net even nagekeken, het ding heet voluit "Divx Dvd Ripper" dus niet naar het voormalig oost-Duitsland
EDIT: Ik heb het net even nagekeken, het ding heet voluit "Divx Dvd Ripper" dus niet naar het voormalig oost-Duitsland
[ Voor 19% gewijzigd door Rigi op 10-10-2006 22:51 ]
Bedankt ik ga hem zo uit proberen. Eerst eens Googlen. Daarna pas uitproberen. Morgen ochtend kijken wat er van gekomen is.Rigi schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:49:
Tja, ik had hetzelfde probleem toen ik een filmpje voor m'n studievereniging naar divx moest krijgen. Toen heb ik ergens een opensource project gevonden DDR. Ik weet niet precies waar ik het vandaan heb tbh. maar als je wilt kan ik de installer wel even sturen.
Ja maar ik vind het wel zo tof dat ik zowel nederlandse ondertitels heb als soms de extra's Daarintegen zijn meestal de films die ik download in het spaans gesproken. Dus daarom doe ik het ook eigenlijk niet meer( hoeft ook niet meer. Wij hebben hier over 300DVD's liggen)rainmaker2k schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:48:
Uhmm.. het rippen van zo'n film duurt vrij lang. Je bent vaak sneller klaar als je ze download.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
nooit getest maar ook free: http://www.planetdvb.net/staxrip
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Pagina: 1