DVD to Avi programma gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:38

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Omdat ik volgende week ongeveer 18 uur in de bus zit naar Milaan. Wil ik graag wat films meenemen op mijn DS. Ik heb hiervoor een GBA movie advance player gekocht en had nog 2x 2GB SD geheugen liggen. Dus ik wou dat graag volzetten. 1 kaartje met alleen maar muziek. En een tweede met alleen maar films en muziekclips. Maar nu heb ik hier een aantal DVD's liggen die ik graag wil rippen naar AVI zodat ik de films op mijn spelertje kan zetten.

Maar nu komt het. Die kan ik dus niet vinden. Alle zoektochten eindigen in een programma waarbij je of maar 1 uur kan rippen( voor een film van 2 uur is dat natuurlijk killing) Ook heb je sommige waarbij je niets kan instellen totdat je het programma geregistreerd hebt. Een drama dus.

Wat ik dus zoek is een DVD to AVI rip programma. Die compleet gratis is. Dus ook niet gratis door cracks of CD keys aan te dragen( kwamen mijn vrienden mee :| Ze weten wat ik heb tegen illegale software) Vooral een beetje goed programma. Wie helpt mij uit de brandt.

Mijn OS: Windows XP SP2

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• rainmaker2k
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05 11:45
Uhmm.. het rippen van zo'n film duurt vrij lang. Je bent vaak sneller klaar als je ze download. ;)

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Tja, ik had hetzelfde probleem toen ik een filmpje voor m'n studievereniging naar divx moest krijgen. Toen heb ik ergens een opensource project gevonden DDR. Ik weet niet precies waar ik het vandaan heb tbh. maar als je wilt kan ik de installer wel even sturen.

EDIT: Ik heb het net even nagekeken, het ding heet voluit "Divx Dvd Ripper" dus niet naar het voormalig oost-Duitsland ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Rigi op 10-10-2006 22:51 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:38

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Rigi schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:49:
Tja, ik had hetzelfde probleem toen ik een filmpje voor m'n studievereniging naar divx moest krijgen. Toen heb ik ergens een opensource project gevonden DDR. Ik weet niet precies waar ik het vandaan heb tbh. maar als je wilt kan ik de installer wel even sturen.

EDIT: Ik heb het net even nagekeken, het ding heet voluit "Divx Dvd Ripper" dus niet naar het voormalig oost-Duitsland ;)
Bedankt ik ga hem zo uit proberen. Eerst eens Googlen. Daarna pas uitproberen. Morgen ochtend kijken wat er van gekomen is.
rainmaker2k schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:48:
Uhmm.. het rippen van zo'n film duurt vrij lang. Je bent vaak sneller klaar als je ze download. ;)
Ja maar ik vind het wel zo tof dat ik zowel nederlandse ondertitels heb als soms de extra's Daarintegen zijn meestal de films die ik download in het spaans gesproken. Dus daarom doe ik het ook eigenlijk niet meer( hoeft ook niet meer. Wij hebben hier over 300DVD's liggen)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 12:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

nooit getest maar ook free: http://www.planetdvb.net/staxrip

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Pagina: 1