Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telfort... iemand ontevreden?

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een Telfort abonnement te halen... iemand ontevreden over Telfort?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:59

JT

VETAK y0

nee, me pa is 1 vd eerste gebruikers en heeft nog NOOIT probs gehad....en luister niet naar die gasten die zeggen 'Telfort is klote' tenzij ze een goed argument hebben. En wat die ontvangst betreft : alleen als je echt naar uithoeken gaat, dan ga je het misschien merken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik woon in someren (ligt bij eindhoven) en ben heel erg tevreden met telford heb het al 2 maanden. en heb nog maar weinig keer gehad dat ik gen bereik heb. maar als dat zo was schakelde die over naar libertel. ik ben dus dik tevreden.. :):):):)

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10 16:42
Nix dan lof! Vooral gratis email2sms is erg handig! Vooral als je een modemmer bent (zoals ondergetekende). Weet je precies wanneer het zinvol is om je mail te checken.

Kwaliteit is ook goed, dekking ook perfect, dankzij ondersteuning van libertel (volgens sommigen zou dit niet meer bestaan, maar ik kom nog wel eens in Wijk bij Duurstede, en daar heb ik liberteldekking! :P)

• Witte
  • Laatst online: 15-10 13:46
Ik heb een clarity 180 abo. (50 piek in de maand, 180 belminuten)

De dekking is redelijk te noemen, soms valt hij wel terug op Libertel.

Maar ik ben over het algemeen tevreden ermee.

Houdoe

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
ik ben dus duidelijk NIET tevreden, omgeving zwolle gewoonweg RAMPZALIG.........

• Stamper|IA
  • Laatst online: 17-07-2017
Zwolle hier...
Maximale ontvangst!

• xxxMaverick
tja, midden in zwolle wel ja, maar ik woon er 20 minuten vandaan. Je ziet de ontvangst gewoon teruglopen. Midden in zwolle goed, 2 kilomoter richting hattem waardeloos

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:58

Hazzz-E

Que?

Tilburg: PERFECT !!

zeer tevreden mee.

Verwijderd

OOk in Zutphen perfecte ontvangst, anders kan ik altijd nog bellen op het Libertel netwerk :)

/me is erg blij met z`n telfort

Verwijderd

Amsterdam e.o. : Toppie

Verwijderd

Omgeving Maastricht en Nederland, toppie :)

• QuarkuS
  • Laatst online: 14-11 18:31
Midden in de Randstad: slechte ontvangst, nog geen 3 streepjes af en toe. Ben was daar veel beter.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op dinsdag 30 januari 2001 23:19 schreef xxxMaverick het volgende:
tja, midden in zwolle wel ja, maar ik woon er 20 minuten vandaan. Je ziet de ontvangst gewoon teruglopen. Midden in zwolle goed, 2 kilomoter richting hattem waardeloos
Op de IJsselbrug doet 'ie het inderdaad barslecht. Ik woon in Roden en hier is het bagger met Telfort. Ik heb m'n foon dan ook handmatig op Libertel gezet, dan gaat 'ie ook niet steeds switchen tussen Telfort en Libertel. Libertel is hier zeer goed bereik.
Trouwens, is dat e-mail2sms helemaal gratis? Ook als je de hele e-mails door laat sturen??

• koelkast
  • Niet online
Wel een stelletje hansworsten daar bij Telfort zeg, bel ik even om te vragen of het ontvangen van e-mail (als sms) op je telefoon gratis is, zegt ze dat het per telefoon gratis is, maar via de computer 20 ct per bericht kost :?:?
Nouja, ze heeft het gezegd, dus daar kan ik dan op terugvallen...

• Arthur
  • Laatst online: 14-11 13:06
anders kan ik altijd nog bellen op het Libertel netwerk
Tja nu nog wel ja, maar dat contract dat Telfort heeft met Libertel loopt in april af en wat er daarna gaat gebeuren is nog onzeker. Er gaan geruchten dat ze dan alleen een contract asluiten voor de gebieden waar ze zelf nog geen goede dekking hebben, maar zelfs dat is niet zeker.

Ik weet wel dat mijn moeder hier in de omgeving Oss (Noord Brabant) een matig tot slecht bereik heeft (hooguit 3 van de 5 streepjes, meestal 1) en dat het toestek 75% van de tijd overschakelt naar Libertel dus ik hoop voor haar dat Telfort dat abonnement gewoon verlengt, want nu is het eerlijk gezegd vrij kundde :'(

edit:
O ja en voor mensen weer gaan roepen: Oss is met bijna 70000 inwoners geen uithoek. "Ik mag dan wel uit brabant komen maar dat wil dan nog niet zeggen dat ik minder ben dan jullie" - Hans Teeuwen ;)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Apronex
  • Laatst online: 08-10-2023
keb een kennis die me vaak belt en heeft ook telfort. Ik hoor vaak geruis tijdens elk gesprek, terwijl ie zegt dat dr niks aan de hand is met het toestel en ontvangst. wel irri man.

maar Sebastard, jij werkte toch bij Telfort of nie dan? :?

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• koelkast
  • Niet online
is dat email2sms nou gratis of niet??

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 10:58 schreef Apronex het volgende:
Maar Sebastard, jij werkte toch bij Telfort of nie dan? :?
Ja, klopt, maar als ik gewoon jullie mening vraag terwijl jullie weten dat ik er werk, gaan jullie het toch alleen maar afzeiken...

En ik wil heel graag weten van WIE (dus niet "Jah, van een vriend die er werkt" ofzo, want dat is NIET mogelijk) en HOE hij/zij dat heeft dat Telfort m.i.v. april stopt met Libertel...

Een ding kan ik zeggen: het is niet waar.

• xxxMaverick
Op woensdag 31 januari 2001 12:02 schreef Sebastard het volgende:

[..]
Ja, klopt, maar als ik gewoon jullie mening vraag terwijl jullie weten dat ik er werk, gaan jullie het toch alleen maar afzeiken...

En ik wil heel graag weten van WIE (dus niet "Jah, van een vriend die er werkt" ofzo, want dat is NIET mogelijk) en HOE hij/zij dat heeft dat Telfort m.i.v. april stopt met Libertel...

zou niet verstandig zijn, dan heb ik helemaal geen ontvangst meer!
neuh, telfort is naar mijn mening slecht.

Verwijderd

Telfort beeindigd zelf het contract met libertel en dus niet andersom. Ook loopt het contract nog ietsje langer door, naar verwachting t/m mei, maar gezien de voortgang van de ontwikkelingen binnen Telfort kan het ook nog eens gaan uitlopen. Klanten zullen er geen hinder van ondervinden, omdat Telfort pas definitief de stap indien de dekking optimaal is.
Half zakelijk Nederland zit op Telfort, dus kunnen ze geen gekke dingen gaan doen.

Eh Sebasterd, de hoeveelste keer hebben we dit niet gezegd?? ;)

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 13:27
Best tevreden met telfort! no problemos so far.

• Arthur
  • Laatst online: 14-11 13:06
Dat heeft hier al enkele malen op GoT gestaan en toen ik er bij de telefoonwinkels hier in de buurt naar vroeg zeiden ze hiervan op de hoogte te zijn en vervolgens vertelden ze me dat Telfort waarschijnlijk dan alleen het contract zou laten doorgaan in gebieden waar ze zelf nog geen goede dekking hadden. Van de maand wil ik afzien, dat zou best mei kunnen zijn ipv april en dat ik dat verkeerd onthouden heb. Maar, als je iets zo vaak hoort en ziet staan en als ze het in de telefoonwinkels ook bevestigen, dan neem je toch aan dat er wel een kern van waarheid in zal zitten.

Maar als jullie zeggen dat het niet zo is, dan ben ik best bereid dat te geloven. Persoonlijk hoop ik eigenlijk dat het zit zoals Sebastard en RobiNET zeggen, want zoals gezegd is Telforts eigen dekking hier niet echt je-van-hét :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 13:54 schreef RobiNET Online het volgende:

Half zakelijk Nederland zit op Telfort, dus kunnen ze geen gekke dingen gaan doen.
Half zakelijk Nederland zit op Telfort????? Hoe kom je aan die gegevens?

Verwijderd

... en even offtopic:

Sebastard, waar is je BEN logo????

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 19:34 schreef chrizz het volgende:
Sebastard, waar is je BEN logo????
In Memoriam: Irrelevant.

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 19:33 schreef chrizz het volgende:

[..]

Half zakelijk Nederland zit op Telfort????? Hoe kom je aan die gegevens?
Via een vriend van een vrien en die zijn vriend....;)

En over dat icoon, lees ff de rest van Tweakers en GOT, dan zie je dat meerdere mensen het icoon uit respect hebben aangepast. No offense natuurlijk!

Verwijderd

Topicstarter
De NS en ABN Amro bellen met Telfort... Niet echt kleine jongens. NS heeft geloof ik 8500 mobiele aansluitingen, ABN Amro ook veel. Vergeleken met een Ben® (waarbij de zakelijke beller gemiddeld 25 aansluitingen heeft) is dit dus niet echt dat je zegt een kleine speler op de mobiele telecommarkt.

RobiNET Online, kun jij me eens aanvullen met bedrijven. Ik kom ff niet meer op die anderen...

Verwijderd

Ja, weet iemand hoe dat zit met dat emailadres van telfort ?

Kan dat alleen met abbo ? of ook met prepaid ?

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 22:13 schreef RobiNET Online het volgende:

[..]

Via een vriend van een vrien en die zijn vriend....;)

En over dat icoon, lees ff de rest van Tweakers en GOT, dan zie je dat meerdere mensen het icoon uit respect hebben aangepast. No offense natuurlijk!
Yep, sorry. Heb op een of andere manier usericons weer uit staan maar het tragische ongeval van irrelevant is ook aan mij niet voorbijgegaan......

• _FiReFoX_
  • Laatst online: 29-06 10:05
Ben ook zeer tevreden over telfort. In apeldoorn nog geen problemen gehad dat ik geen bereik had, buiten apeldoorn (vaassen, emst en andere dorpen) wil die nog wel is naar libertel overgaan. Maar in elk geval heb ik altijd berijk, dus geen probs.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 22:44 schreef Adro het volgende:
Ja, weet iemand hoe dat zit met dat emailadres van telfort ?

Kan dat alleen met abbo ? of ook met prepaid ?
Die kun je aanvragen bij Telfortonline.nl maar alleen met een abonnement van Telfort.

Verwijderd

OFFTOPIC

Hey chrizz, ook van Maastricht?? Ik namelijk ook :)

Oke, deze post sloeg nergens op, maar ik wilde het gewoon ff zeggen. Excuses en ik zal het nooit meer doen.....

Verwijderd

Yep, from Maastricht. Als je wil weten waar kijk dan hier even:
http://www.paradijs.cjb.net

• BansheeBoy
  • Laatst online: 15-09 09:08
ww
Op vrijdag 02 februari 2001 08:06 schreef chrizz het volgende:
Yep, from Maastricht. Als je wil weten waar kijk dan hier even:
http://www.paradijs.cjb.net
SPAM:(!!!!

:{ ²

Verwijderd

telfort roeleert gewoon...
alleen hier maar 2 streepjes...
maar libertel is gewoon 5 streepjes...

kortom...NEMEN !

Tip: Neem een gratis abonnement of korting op abonnementen

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 17:53 schreef BansheeBoy Se het volgende:
ww
[..]

SPAM:(!!!!
Hey Lullo, rot op met je spam. Jij haalt een topic naar boven waarop al heeeel lang niet meer gereageerd was. Dus, jij vervuilt hier het forum, niet Chrizz....ga nou maar slapen en moderator...sluit dit topic maar, want discussie is al vaker gevoerd.

• BansheeBoy
  • Laatst online: 15-09 09:08
Op maandag 26 maart 2001 23:11 schreef RobiNET Online het volgende:

[..]

Hey Lullo, rot op met je spam. Jij haalt een topic naar boven waarop al heeeel lang niet meer gereageerd was. Dus, jij vervuilt hier het forum, niet Chrizz....ga nou maar slapen en moderator...sluit dit topic maar, want discussie is al vaker gevoerd.
Gelukkig geef je toe. Want vaak heb je van die gasten die hebben een plaat voor hun kop en geven niet toe, jij gelukkig wel.

Hoi.

BansheeBoy S(L45)e:)

:{ ²

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
West-Brabant is ook tevreden met Telfort.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• pven
  • Niet online
Op woensdag 31 januari 2001 12:02 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Een vriend van me is site-coordinator bij Telfort. Via hem hoor ik mijn interessanste info over Telfort, die ik hier soms ook meld (tenzij ik het van hem niet mag melden, maar dat komt zelden voor). Als je zijn naam wilt weten: mail me, want dat gooi ik niet op een forum.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Jah, ik ben ontevreden met Telfort.

Ik heb eigenlijk OVERAL bereik, behalve aan de zuidelijke kant van het scheikunde-gebouw in Delft, precies bij de computerzaal :(:(. Het vage is dat ik 100 meter meer naar het noorden (de noordkant van het gebouw, dat trouwens super-laag is dus daar ligt het niet aan) wel perfect bereik heb. En het is ook geen atmosferische storing oid want alle andere aanbieders (incl. BEN) doen het wel goed.

En omdat dit natuurlijk midden in de randstad is schakelt ie ook niet over naar libertel.

Dit is voor mij reden geweest om over te schakelen naar Dutchtone.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 09:40 schreef pven het volgende:
Als je zijn naam wilt weten: mail me, want dat gooi ik niet op een forum.
Ik kan je e-mail adres niet zien in je profiel... wat is je e-mail adres? Of mail mij anders die naam ff: ssandee@telfort.nl

• pven
  • Niet online
Op donderdag 29 maart 2001 11:45 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Ik kan je e-mail adres niet zien in je profiel... wat is je e-mail adres? Of mail mij anders die naam ff: ssandee@telfort.nl
Damn! Dat is waar ook, dat email-plaatje is niet zichtbaar. Mail is onderweg!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Telfort is echt bagger.
* In grote delen van de randstad is de ontvangst waardeloos,
* Springt niet over naar libertel,
* Standaard bij een abo geen gebruik in het buitenland,
* Standaard bij een abo geen gebruik van 0900 nummers.

Ik kan er nog wel een paar verzinnen. Het vorige abo ging vreemd genoeg wel goed. In de eerste week van het abo deze probs aangegeven en bijna een half jaar later werkt nog steeds nix. Dus volgend abo is of KPN of Libertel want dat zijn de enige 2 netwerken die het tenminste overal doen. Ben staat voor "Ben onbereikbaar" (lijkt me dus duidelijk) en Dutchtone is te klein om goed te kunnen zijn.

Verwijderd

ik woon in amsterdam nabij het centrum en heb gewoon 1 ledje branden binnenhuis terwijl telfort wel dekking garandeert 'binnenshuis', en af en toe heb ik gewoon geen zending, nokia 3330. wat is dit voor een kutzooi. Ben heeft bij mij binnen zelfs full zending

• valkenier
  • Laatst online: 19-11 13:27
neem jij toch lekker ben....

* valkenier is wel tevreden met Telfort :)

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 12:30

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Op vrijdag 13 juli 2001 22:37 schreef pepweb het volgende:
ik woon in amsterdam nabij het centrum en heb gewoon 1 ledje branden binnenhuis terwijl telfort wel dekking garandeert 'binnenshuis' en af en toe heb ik gewoon geen zending, nokia 3330. wat is dit voor een kutzooi. Ben heeft bij mij binnen zelfs full zending
Geen enkele operator zal binnenshuis dekking garanderen dus ook Telfort niet. Waarschijnlijk staat die Ben site wat dichterbij je huis dan die van Telfort en waarom zou je binnenshuis dekking willen hebben als je met je vaste telefoon ongeveer voor 1/5 van de prijs kan bellen.

Antenne en masten malloot

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 23:08 schreef The_Wireless_Guy het volgende:

[..]

Geen enkele operator zal binnenshuis dekking garanderen dus ook Telfort niet. Waarschijnlijk staat die Ben site wat dichterbij je huis dan die van Telfort en waarom zou je binnenshuis dekking willen hebben als je met je vaste telefoon ongeveer voor 1/5 van de prijs kan bellen.
waarom ik ook binnenshuis ontvangst wil??
nou.. je kan bellen EN GEBELD WORDEN op je gsm |:( :z dan is het wel makkelijk als je ook binnen beetje goeie ontvangst hebt enzo.. en je moet natuurlijk wel je sms kunnen ontvangen eh :)

Verwijderd

nou ik was dus vandaag bij een telefoonwinkel om voor een telfort abbo te informeren. Wat was het 1e wat ze zei: waarvoor heb je hem nodig ? ik zow om te bellen.. ja maar wil je bereikbaar zijn?? .. ja tuurlijk ... neem dan geen telfort.. ik waarschuw je hierbij.. en als je t neemt en je komt terug dan niet bij ons maar bij telfort ik heb je gewaarschuwd.. zegt dus genoeg lijkt me ?? :)

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Geplaatst door Sebastard - donderdag 29 maart 2001 11:45

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 29 maart 2001 09:40 schreef pven het volgende:
Als je zijn naam wilt weten: mail me, want dat gooi ik niet op een forum.

Slim van je >:)
Sebastard : -- > 5538

Groeten vanuit ATlas !

Verwijderd

Ik vraag me af wie hier allemaal een Telfort mederwerker is. Ik zal eens in het adressenboek van Outlook gaan pluizen ;) Kijken wie ik allemaal terug kan vinden.

P.S. Ik zit zelf down under in Nederland.

Verwijderd

en nu is het zelfs zo dat ik aan het bellen ben(telfort heb ik) en dat gewoon de verbinding wordt verbroken. dat is me al een keer of 5 overkomen, terwijl aan de andere kant iemand zit met libertel verbinding. Of ligt dit aan de batterij van mijn nokia 3330. Is deze misschien fucked up. hij is net een week oud, garantie???

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 14 juli 2001 02:14 schreef PhiKwadraat het volgende:

Slim van je >:)
Sebastard : -- > 5538

Groeten vanuit ATlas!
Da's dus niet slim, he... En jij de groeten uit Margriet.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 14 juli 2001 01:49 schreef mafiasven het volgende:
nou ik was dus vandaag bij een telefoonwinkel om voor een telfort abbo te informeren. Wat was het 1e wat ze zei: waarvoor heb je hem nodig ? ik zow om te bellen.. ja maar wil je bereikbaar zijn?? .. ja tuurlijk ... neem dan geen telfort.. ik waarschuw je hierbij.. en als je t neemt en je komt terug dan niet bij ons maar bij telfort ik heb je gewaarschuwd.. zegt dus genoeg lijkt me ?? :)
Laat me raden, dat was vast bij T for Telecom?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 14 juli 2001 12:20 schreef guylarouge het volgende:
Ik vraag me af wie hier allemaal een Telfort mederwerker is. Ik zal eens in het adressenboek van Outlook gaan pluizen ;) Kijken wie ik allemaal terug kan vinden.

P.S. Ik zit zelf down under in Nederland.
Weert? Den Bosch?

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 15:12 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Laat me raden, dat was vast bij T for Telecom?
zou best kunnen weet t niet meer hoezo ?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 13:39 schreef pepweb het volgende:
en nu is het zelfs zo dat ik aan het bellen ben(telfort heb ik) en dat gewoon de verbinding wordt verbroken. dat is me al een keer of 5 overkomen, terwijl aan de andere kant iemand zit met libertel verbinding. Of ligt dit aan de batterij van mijn nokia 3330. Is deze misschien fucked up. hij is net een week oud, garantie???
Dit heb ik dus ook met m'n 3310. Met m'n SL45 geen last. Meestal als je door het netwerk wordt verbroken, hoor je drie piepjes. Is dat zo?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 15:15 schreef mafiasven het volgende:

[..]

zou best kunnen weet t niet meer hoezo ?
T for Telecom is tegen Telfort. Waarom? Omdat ze geen premie krijgen als ze een abo verkopen. Bij Ben/Dutchtone is dit zo'n 15 piek per aansluiting. Tel maar uit als je 10 per week verkoopt... Vandaar dat ze daar niet echt bereid zijn Telfort te verkopen en daarom alles tegen je zeggen zodat jij iets anders aanschaft. Bij KPN is dat precies 't zelfde, dat verkopen ze ook amper.

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 15:18 schreef Sebastard het volgende:

[..]

T for Telecom is tegen Telfort. Waarom? Omdat ze geen premie krijgen als ze een abo verkopen. Bij Ben/Dutchtone is dit zo'n 15 piek per aansluiting. Tel maar uit als je 10 per week verkoopt... Vandaar dat ze daar niet echt bereid zijn Telfort te verkopen en daarom alles tegen je zeggen zodat jij iets anders aanschaft.
thnx dat je dat zegt.. als ik de volgende keer kom zal ik ze eens flink verrot schelden als dat zow gaat >:)

offtopic:
in t siemens forum had jij t over dat unlocken van je tel is t al gelukt? anders moet je ff contact opnemen via icq ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 15:19 schreef mafiasven het volgende:

[..]

thnx dat je dat zegt.. als ik de volgende keer kom zal ik ze eens flink verrot schelden als dat zow gaat >:)

offtopic:
in t siemens forum had jij t over dat unlocken van je tel is t al gelukt? anders moet je ff contact opnemen via icq ;)
Heb hier geen ICQ op m'n werk (firewall dicht), kan dus alleen mailten. Maar 't is mij ook al gelukt... Bijna direct al na mijn post, met vage Russische software. Let wel op: je telefoon kan niet meer voor m-banking gebruikt worden als er geen lock meer op zit.

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 15:23 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Heb hier geen ICQ op m'n werk (firewall dicht), kan dus alleen mailten. Maar 't is mij ook al gelukt... Bijna direct al na mijn post, met vage Russische software. Let wel op: je telefoon kan niet meer voor m-banking gebruikt worden als er geen lock meer op zit.
is goed dat je t zegt ;) want ik was ook al van plan hem pas na t activeren te unlocken vanwege t m-bankieren :)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

offtopic:
Vanuit je stage ICQ-en (etc) van achter een firewall die alleen poort 80 doorlaat??
HTTPtunnel!

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1