Toon posts:

Netwerk+internet??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes...
Wij hebbu thuis internet maar we willen ook een netwerk.
allebei tegelijk als kan :) >:)

weet iemand out there hoe dat moet, zo ja, please zegge tegen mij!! 8-)

Verwijderd

Tweede netwerkkaart in de internet computer steken en verbinden met de andere computer(s)
Het gaat te ver om dit gedetailleerd uit te leggen, als je toevallig iemand kent die verstand heeft van dit soort dingen dan raad ik je aan het door die persoon te laten aanleggen. Om dat zelf uit te zoeken is nogal een klotekarwei, het is niet echt plug&play of zo :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 januari 2001 20:44 schreef MAD25 het volgende:
Tweede netwerkkaart in de internet computer steken en verbinden met de andere computer(s)
Het gaat te ver om dit gedetailleerd uit te leggen, als je toevallig iemand kent die verstand heeft van dit soort dingen dan raad ik je aan het door die persoon te laten aanleggen. Om dat zelf uit te zoeken is nogal een klotekarwei, het is niet echt plug&play of zo :)
jammar ik heb gehoord dat je bak dan een beetje gaat flippen, een van bijde (netwerk\internet) doet het dan niet meer

by by :(

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

winproxy downloaden van af www.winproxy.com er staat in de documentatie, helaas alleen in het engels, maar je zult er wel wat voor moeten doen 8-), precies uitgelecht hoe het moet...er is ook een zeer goede wizard bij....
1 minpuntje, na 30 dagen moet je $59 betalen of een crack of serial zoeken >:)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
das de grootste onzin ooit.. elke gemiddelde tweaker zit meestal online via een eigen server ofzo.. is toch ook Internet + netwerk.. dusss... je moet alleen iemand hebben die het al eens gedaan hebt.. anders zit je wel ff te klooien..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Topicstarter
da's allemaal heel fijn maar daar heb ik gaan f*ck aan, genoeg geluld ik moet nu gaan rollerboyen: www.globalfun.com

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

End

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
jammar ik heb gehoord dat je bak dan een beetje gaat flippen, een van bijde (netwerk\internet) doet het dan niet meer

by by :(
Heb je dan fout gehoord. Hier zitten twee netwerkaarten en hij flipt dus echt nie hoor. Ik kan gewoon bestanden van de andere pc aftrekken terwijl die andere pc zit te internetten en ik daarbij ook nog zit te internetten. Enige probleempje wat ik had is dat je moeilijk kunt zien welke netwerkkaart nu van internet is en welke voor het interne netwerkje. Maar ja dat krijg je met twee dezelfde kaarten. Dit is dus met kabelinternet, volgens mij is het met een inbelverbinding nog wat makkelijker in te stellen. By the way ik gebruik gewoon onternet connection sharing van winME en dat werkt vooralsnog perfect.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 januari 2001 21:01 schreef Dannizman het volgende:

[..]
Heb je dan fout gehoord. Hier zitten twee netwerkaarten en hij flipt dus echt nie hoor. Ik kan gewoon bestanden van de andere pc aftrekken terwijl die andere pc zit te internetten en ik daarbij ook nog zit te internetten. Enige probleempje wat ik had is dat je moeilijk kunt zien welke netwerkkaart nu van internet is en welke voor het interne netwerkje. Maar ja dat krijg je met twee dezelfde kaarten. Dit is dus met kabelinternet, volgens mij is het met een inbelverbinding nog wat makkelijker in te stellen. By the way ik gebruik gewoon onternet connection sharing van winME en dat werkt vooralsnog perfect.
dus je hebt gewoon twee netwerkkaarten erin geflikkert en op de ene de kabel laten zetten en op de andere een netwerk gebouwd ofzo???

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Jongens jongens (en meisjes natuurlijk :) ), hierover zijn al zoooooveeeel topics geweest! ff zoeken op internet delen en zo, en je komt er genoeg tegen

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 januari 2001 21:11 schreef koffercomputer het volgende:
Jongens jongens (en meisjes natuurlijk :) ), hierover zijn al zoooooveeeel topics geweest! ff zoeken op internet delen en zo, en je komt er genoeg tegen
IIKEE NIET IK BEN DOM!!!!!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:53

FreakNL

Well do ya punk?

[b]Op dinsdag 30 januari 2001 21:12
[..]
IIKEE NIET IK BEN DOM!!!!!
Da's nou jammer ;)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op dinsdag 30 januari 2001 21:05 schreef -sebastiaan- het volgende:

[..]

dus je hebt gewoon twee netwerkkaarten erin geflikkert en op de ene de kabel laten zetten en op de andere een netwerk gebouwd ofzo???
Yep. en daarna heel simpel eigenlijk internet connection sharing van winME gebruikt.

Verwijderd

Heb het bij m'n ouders ook gedaan in een p133.
Extra netwerkkaartje erin -> utp kabeltje naar de 486 (waar ook een netwerkkaartje inzit uiteraard) en dan sygate installeren op de computer met internet. Simpel zat.

Verwijderd

kan ook met wingate!!!
of zijn die andere beter?
:7

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
't is maar wat je wil. Met winproxy (of andere proxyserver) heb je volgens mij betere firewall dan met wingate. Ik hou het toch op winproxy.

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Saviour vroeg onder topic "IRQ + internet delen" bij "Network Trouble shooting" een soort gelijk iets. Lees mijn reply aldaar. Wellicht dat het in eerste instantie afdoende is.
Voorts sluit ik me bij een eerder gegeven suggestie aan; doe eens een search en gegarandeerd dat je zult merken, dat je niet de eerste bent met deze vraag.
Succes.

The desire to know is natural to all good people!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 01 februari 2001 10:41 schreef x-wolf het volgende:
't is maar wat je wil. Met winproxy (of andere proxyserver) heb je volgens mij betere firewall dan met wingate. Ik hou het toch op winproxy.
Winroute Pro, lekker gemakkelijk.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1