Het lompste draadje sinds tijden, en dan ook nog eens voor een groot deel te hoog gewaardeerd....
ik heb hier een troll gekregen, in dat draadje, http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1791078
nu wil ik best accepteren niet altijd op dreef te zijn, maar trollen krijg ik liever niet en in dit geval zie ik ook niet direkt in waarom...
nu wil ik best accepteren niet altijd op dreef te zijn, maar trollen krijg ik liever niet en in dit geval zie ik ook niet direkt in waarom...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ook al snap ik je standpunt in die reactie, de troll zie ik wel.
Je stelt dat de politiek willens en wetens ongenezen tbs'ers wegens budgetredenen vrijlaat, dat is nogal een aantijging en als je daar geen bewijzen of harde aanwijzingen voor hebt dan is een troll verdedigbaar.
Je stelt dat de politiek willens en wetens ongenezen tbs'ers wegens budgetredenen vrijlaat, dat is nogal een aantijging en als je daar geen bewijzen of harde aanwijzingen voor hebt dan is een troll verdedigbaar.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Het is een nogal ongefundeerde bewering dat het vanwege bezuiniging zou zijn om aan reintegratie te doen. Volgens mij is het toch echt uit bestwil voor de TBS-gestelden. Maar goed, misschien is een troll wel wat te streng. Het was me overigens totaal niet opgevallen dat die reactie van jou was, want ik kijk doorgaans niet naar de namen bij het modden.
dat is maar goed ookpolaris schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:25:
Het was me overigens totaal niet opgevallen dat die reactie van jou was, want ik kijk doorgaans niet naar de namen bij het modden.
ik kan begrijpen dat de eerste zin: "Dat is domweg een kostenplaatje" in dit geval erg hard overkomt en mogelijk de indruk geeft van een troll...
Toch heb ik wel degelijk feiten genoemd; de 100 miljoen bezuinigingen van Hoogervorst op de psychiatrische zorg en de bezuinigingen van Donner op het gevangeniswezen zijn gewoon waar en toendertijd (in 2003) werden al kamervragen gesteld die de meningen van experten aanhaalden die vreesden dat zo'n bezuiniging aan de andere kant weer 'terugkomt' doordat bv te vroeg ontslagen psychiatische patienten overlast veroorzaken of in de criminaliteit geraken ...
Ja, mn mening is zeker negatief, maar er zit volgens mij een verschil tussen iemand die een duidelijk negatieve mening ergens over weergeeft (en volgens mij ook onderbouwt) en een troll die enkel bedoeld is om te provoceren en eenvoudig een beschuldigend vingertje te wijzen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik vind de reactie met een 0 zwaar ondergewaardeerd. Het is niet ongefundeerd, het is gefundeerd. Onze overheid is zo rot om geld op te halen maar de ahcterliggende problemen over het hek te gooien. Er is ook bij justitie geld weggehaald zodat er oa dit soort posten bestaan. Ook jeugdinternaten en andere voorzieningen zijn geheel weg. Bij TBS betekend dat ook dat men liever op een chip dan een psychiater vertrouwd.
Zulke opmerkingen zijn ook in de post terug te vinden en ik hoop dat de heren het hier niet erg vind als ik de post straks naar 2 optil.
* Delerium wil dus wel ruggespraak met andere PM's doen
Het is idd een uitgesproken negatieve post....... conform de dagelijkse praktijk.
Zulke opmerkingen zijn ook in de post terug te vinden en ik hoop dat de heren het hier niet erg vind als ik de post straks naar 2 optil.
* Delerium wil dus wel ruggespraak met andere PM's doen
Het is idd een uitgesproken negatieve post....... conform de dagelijkse praktijk.
Het is iig treurig dat er slechts één reguliere moderatie op is geweest terwijl op andere, meer populair gekrijs, wel veel moderaties zijn gedaan
Imho niet correct om een powermoderatie te doen ect. met een regulier puntje til je 'm al hoger.
@RM-rf: te grote bezuinigingen zijn geen synoniem voor moedwillig onjuiste vrijlatingen die resulteren in beroving en verkrachting, en dat is imho de toon die er in je reactie overheerst.
For the record: persoonlijk ben ik het volledig met je eens dat te veel bezuinigd word op de verkeerde dingen waardoor de gemeenschap met de gebakken peren komt te zitten, maar zo het nu op de FP staat neigt naar laster.
Zou je er een stukje uit je bovenstaande reactie bijgezet hebben (of alsnog bijzet)
Een klein verschil in nuance, maar imo zomaar een verschil van 4 punten.
Imho niet correct om een powermoderatie te doen ect. met een regulier puntje til je 'm al hoger.
@RM-rf: te grote bezuinigingen zijn geen synoniem voor moedwillig onjuiste vrijlatingen die resulteren in beroving en verkrachting, en dat is imho de toon die er in je reactie overheerst.
For the record: persoonlijk ben ik het volledig met je eens dat te veel bezuinigd word op de verkeerde dingen waardoor de gemeenschap met de gebakken peren komt te zitten, maar zo het nu op de FP staat neigt naar laster.
Zou je er een stukje uit je bovenstaande reactie bijgezet hebben (of alsnog bijzet)
dan verwijs je helder naar kamervragen en gevreesde gevolgen die nu bewaarheid lijken te worden.. . . (in 2003) werden al kamervragen gesteld die de meningen van experten aanhaalden die vreesden dat zo'n bezuiniging aan de andere kant weer 'terugkomt' doordat bv te vroeg ontslagen psychiatische patienten overlast veroorzaken of in de criminaliteit geraken
Een klein verschil in nuance, maar imo zomaar een verschil van 4 punten.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1