Toon posts:

[Dreamweaver] Connectie met MySQL

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
geachte mensen,

heb een webserver staan hierop staan een installatie van apache + php + mysql + phpmyadmin dit heb ik inmiddels allemaal goed werkend maar nu wil ik met dreamweaver gaan editten en nu moet ik een verbinding gaan leggen met die verbinding dus doe ik dat netjes in de schermen in dreamweaver en nu krijg ik de volgende foutmelding :

HTTP Error Code 404 File not Found

1) There is no testing server running on the server machine
2) The testing server specifed for this site does not map to the http:///192.168.210.103/_mmServerScripts/MMHTTPDB.php URL.

kan iemand me misschien hier opweg helpen hoe ik dit probleem kan oplossen zou namelijk niet weten wat ik moet doen als ik nog meer informatie moet geven dan moet je daar om vragen probeer een zo duidelijk mogelijk topic te maken

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je whoami in "dreamweaver mysql databas" wel gelezen? En lagezwieper's reply in datzelfde topic?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik zekers gedaan maar ik vind het moelijk om op tweakers te posten ben al lang lid maar heb gewwon niet zoveel ervaring met dit soort zaken en ik probeer zo duidelijk mogelijk me probleem op tafel te leggen zodat er een oplossing voor kan komen

wie kan me helpen

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik weet niet wat je onder "zo duidelijk mogelijk" verstaat, maar je zou eens kunnen beginnen met antwoorden te geven op de vragen die je worden gesteld. Heb je je database wel geupload in de juiste map? Is je server gestart?
En wat heb je verder al geprobeerd? Heb je je foutmelding al eens door google gehaald? Heb je uberhaupt al gezocht? En iets gevonden? En wat werkte daar dan niet aan?

Ik kom in 10 sec. googlen bij Adobe's knowledgebase uit met een relevant artikel. Waarom kon jij dat niet vinden?

Tevens een titelfix; probeer daar zelf voortaan een beetje op te letten:
connecting vannuit dreamweaver naar mysql -> [Dreamweaver] Connectie met MySQL

[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 10-10-2006 21:03 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
ok heb nu wat informatie gekregen ga hier mee aan de gang en kom terug als het niet heeft geholpen thnx !!!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

zet de testing server gewoon af

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:03:
ok heb nu wat informatie gekregen ga hier mee aan de gang en kom terug als het niet heeft geholpen thnx !!!
Doe ons een lol en geef dan ook antwoord op de vragen die we je stellen. We zijn geen persoonlijke helpdesk of afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen. En probeer ook eens op je spelling te letten en leestekens/hoofdletters enz. te gebruiken. Het is hier geen MSN.

Los daarvan was dit dus overduidelijk prima op te lossen met gewoon de foutmelding lezen (en (proberen te) begrijpen) en en even wat moeite doen met google. Je bent daar al vaker op gewezen, trek je er dan eens iets van aan. Op deze manier wordt het echt niet gezelliger @GoT.

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 10-10-2006 21:11 ]

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.