Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MPx220:Wie weet meer over het virtual keyboard?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie heeft toevallig de Nokia MPx220???
Ik zou graag meer willen weten over de werking van de virtual keyboard.
In welke gradenhoek worden de stralen van de bluetooth virtual keyboard geprojecteerd op een willekeurig oppervlakte?

Als je het weet, zou je me een groot plezier doen, om hierop te reageren!

Groetjes Sabrina

[ Voor 2% gewijzigd door Canaria op 10-10-2006 21:05 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
offtopic:
Is het niet de morotola MPx220? Zegmaar de messenger versie met dat toetsenbord :?

Deze dus: Motorola MPx200 Smartphone [deel 4]

[ Voor 27% gewijzigd door DaannO op 10-10-2006 21:23 ]

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31
ik heb het wel eens gezien ofzo... meer een gadget dat je 2 - 3 keer gebruikt en dan in de kast legt!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,
Hoi,
Ja bedankt voor de reactie, maar ik bedacht me dat ik mijn vraagstelling niet geheel goed gesteld heb.
Ik wil een aantal dingen weten n.a.v. de techniek die gebruikt wordt in de Motorola MPx200 Smartphone. vooral met dat toetsenbord, want persoonlijk ben ik niet zo heel technisch, en ik hoorde dat jullie dat wel waren!.

. Als je wilt typen op dat toetsenbord, en je houdt je vingers gewoon op het geprojecteerde gedeelte, verbreken je vingers dan niet het toetsenbord, en wordt het toetsenbord dan niet op je vingers geprojecteerd. - Want ik vraag me dan af of je dan wel snel kan typen als je vingers de stralen onderbreken.

. En is het toetsenbord op een vaste grootte of kan je dat instellen als je bijvoorbeeld het apparaatje hoger zet, en wat als ik het toetsenbord groter wilt maken, en aan mijn oma laten zien die erg bijziend is, is dat mogelijk? en werkt het dan ook nog?

. En is er een vaste hoek die de laser meot hebben om te werken?

Dit waren denk ik wel een beetje mijn vragen, alvast hartstikke bedankt, en natuurlijk heb ik eerst dat andere topic doorgelezen, maar 26 pagina's en niet echt de juiste informatie die ik zoek!
Alvast hartstikke bedankt!

Heel veel liefs,

xx

Sabrina

Verwijderd

Hoi Sabrina,

Leuk dat je GoT eens komt opzoeken; er zitten hier, zoals je vermoedde, vaak (of was het soms?) handige kerels die wel het een en ander weten. Toch wil ik je eerst even op een groot ding wijzen:

Als je de FAQ: Algemene gedragsregels (Netiquette) leest dan blijkt het dat jouw topic niet helemaal overeenkomt met wat daar staat.
Bovenstaande vragen had je makkelijk in het algemene topic (Motorola MPx200 Smartphone [deel 4]) kunnen stellen.

We zien je daar wel verschijnen dan :) Dit topic kan naar mijn mening dicht...

Dit topic is gesloten.