Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 17:29
Oké,, net nieuwe telefoon, en een krasje!! Heel klein maar irritant..

Ik wil dus displex gebruiken,, HARD DRUKKEN tijdens het polijsten,, hard drukken?? het is een tft schermpje wat eronder zit :X

Kan toch niet?
ander optie?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Over displex is wel wat te vinden met de search :)
Verder zijn er nog een hele boel met andere mogelijkheden, zoek voor de grap maar eens met de search.

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 10-10-2006 20:42 ]

• ikzagjewel
Jaa,, gevonden,, ik heb net van een vriend even wat geprobeerd,, resultaat:: doffe vlek :(

niks aan te doen lijkt me,,

Zijn er bedrijven die er een nieuwe beeldscherm op monteren (samsung zelf? ) ? (niet dat ik het nu per direct wil gaan doen maar op den duur als er meer krassen op zitten :+ )

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat zal Samsung graag voor je doen, voor een behoorlijk hoog bedrag.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:56

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Doffe vlek? Dat betekent dat de displex wel werkt, en een laagje van het plexiglas af 'schuurt' (wat polijsten in feite is) en ja 1 minuutje polijsten werkt niet, polijsten duurt lang! Dat doe je niet zomaar even. Ik denk dat je met de hand (tip: plukje watten, en dotje displex erop) zeker wel een half uur bezig bent voordat het weer glimt.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• ikzagjewel
Chiron schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:53:
Doffe vlek? Dat betekent dat de displex wel werkt, en een laagje van het plexiglas af 'schuurt' (wat polijsten in feite is) en ja 1 minuutje polijsten werkt niet, polijsten duurt lang! Dat doe je niet zomaar even. Ik denk dat je met de hand (tip: plukje watten, en dotje displex erop) zeker wel een half uur bezig bent voordat het weer glimt.
Dus ik moet gewoon doorgaan met polijsten? Ik wil namelijk niet het risico lopen datik mijn beeldscherm verpest :P!! en je moet hard drukken, dat staat me nog steeds niet aan!!

Geen ander bedrijf die nieuw beeldscherm eropzet?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Hard drukken hoef je niet. Maak gewoon zacht op en neer gaande bewegingen, afwisselend met draaiende bewegingen.

• ikzagjewel
Ik denk dat ik maar niet meer verder ga, dun beeldschermpje en je weet maar nooit!!

Ik wil graag dus een screen protector, kan ik die zoals ik heb gelezen van een psp kopen en dan op maat knippen en rop plakken? Dan is de doffe plek natuurlijk ook weg, want dat laagje ervoor glinstert weer mooi!!

Blijf je dan trouwens het krasje goed zien?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Die screen protector is alleen maar een doorzichtig velletje hoor. Die krassen en doffe plek blijf je altijd zien tenzij je het weg krijgt met displex oid

Sorry :/

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:56

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Dat beeldschermpje mag misschien een millimeter dik zijn, die kras is misschien maar een honderdste millimeter ofzo.. bang te zijn dat je een gat in dat scherm poetst hoef je dan niet te zijn. Polijsten houdt in dat je niet een barst in het scherm drukt, maar gewoon een lichte druk uitoefent en vooral lang doorgaat met polijsten.. de pasta moet het werk doen, niet de kracht die je erop uitoefent.

Als je een touchscreen hebt ipv een hardplastic behuizing vergeet dan al het voorgaande, koop idd een screenprotector en ga bidden dat het werkt :p kleine krasjes op het touchscreen van mn pda waren na het aanbrengen van een screenprotector wel verdwenen ja, maar weet niet of het op een doffe plek ook werkt.. gewoon proberen dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Chiron op 10-10-2006 21:33 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• ikzagjewel
Doffe plek valt alleen op als het beeldscherm helemaal uit is, hetzelfde als het krasje. In gebruik valt het niet op!

Het is gewoon jammer dat er 1tje opzit :) , maar ik ga mooi een psp ding kopen en knip hem op maat en plak het erop! Kijken wat het doet, en wat dan nog? de 1e kras is het ergst, maar voorkom je de 2e en of meer dan ben je achteraf blij dat je screenprotector hebt gekocht...

net iets te laat

[i]Voorkomen is beter dan genezen blijkt maar weer [/ :9 i]

Uitgezoch: doffe plek bij d900 na displexgebruik, glanslaag beeldscherm eraf gepolijst!! NIET DOEN DUS, koop een screen protector, daarma gaat die doffe plek (denk ik) ook weg, omdat dat nieuwe laagje wel weer glans heeft, lijkt me wel zo logisch!

Resultaat beschermlaagje post ik nog wel!

[ Voor 24% gewijzigd door ikzagjewel op 10-10-2006 21:51 ]

Pagina: 1