Toon posts:

dreamweaver mysql databas

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
geachte mensen,

heb een webserver staan hierop staan een installatie van apache + php + mysql + phpmyadmin dit heb ik inmiddels allemaal goed werkend maar nu wil ik met dreamweaver gaan editten en nu moet ik een verbinding gaan leggen met die verbinding dus doe ik dat netjes in de schermen in dreamweaver en nu krijg ik de volgende foutmelding :

HTTP Error Code 404 File not Found

1) There is no testing server running on the server machine
2) The testing server specifed for this site does not map to the http:///192.168.210.103/_mmServerScripts/MMHTTPDB.php URL.

kan iemand me misschien hier opweg helpen hoe ik dit probleem kan oplossen zou namelijk niet weten wat ik moet doen als ik nog meer informatie moet geven dan moet je daar om vragen probeer een zo duidelijk mogelijk topic te maken

de volgende configuratie is het

p4 3,0hgz
512mb intern
300gb schijf
32mb VGA
100/1000/ ethernet-kaart
52 - speed cdrom

os = windows 2000 server

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je moet zorgen dat je file is gesaved en je je file ook 'upload' naar de WWW map ergens op je schijf, (bij mij c:easyphp/www/mapvanwebsite") je kan bij je 'manage sites' instellingen ook instellen om de bestanden automatisch te uploaden wanneer deze gesaved worden.
voeg me even toe op msn als je er niet uitkomt: heel lief*
zorg ook dat je server aanstaat.. dit kan je testen door bijvoorbeeld in IE 'localhost in te tikken'

* Heel lief dat je TS wil helpen, maar het forum is er juist voor om van elkaar te kunnen leren; gebruik het dan daar ook voor. Mensen die dit topic in de toekomst tegenkomen hebben er zo ook nog iets aan.

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 10-10-2006 20:56 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:29
Tja, dit heeft niet zozeer met programmeren te maken eigenlijk; gewoon ervoor zorgen dat je je boeltje goed configureert.
Dit zou eerder in DT&E horen imho, maar de errors die je krijgt lijken me duidelijk genoeg.

Verder is het ook irrelevant om de configuratie van je systeem hierbij te vermelden.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.