Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Phoehee, vraag nr. 1 is bijna niet op te lossen , denk dat je daar voor op een ander forum moet zijn
Maar met nr. 2 kan ik wel antwoorden... Nee, dat kan niet. Timeshifter oid. moet draaien om je pc de opdracht tegeven om op te nemen. In sleep/standby stand draait er nix, alleen je huidige sessie wordt bewaard. Nu is het wel mogelijk om bijna alles in "sleep" (maar dat is geen echte slaapstand) te zetten behalve je cpu met geheugen, maar hoe dat werkt met Umbutu...geen idee.
Misschien is Media Portal een andere optie, die heb ik draaien ( en nu ga ik vloeken in de kerk) lekker onder windows...
Maar met nr. 2 kan ik wel antwoorden... Nee, dat kan niet. Timeshifter oid. moet draaien om je pc de opdracht tegeven om op te nemen. In sleep/standby stand draait er nix, alleen je huidige sessie wordt bewaard. Nu is het wel mogelijk om bijna alles in "sleep" (maar dat is geen echte slaapstand) te zetten behalve je cpu met geheugen, maar hoe dat werkt met Umbutu...geen idee.
Misschien is Media Portal een andere optie, die heb ik draaien ( en nu ga ik vloeken in de kerk) lekker onder windows...
[ Voor 11% gewijzigd door Caveman op 10-10-2006 20:18 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Waarom zou dat niet mogelijk zijn...? Zal niet makkelijk zijn, maar als WOL mogelijk is, moet er ook wat anders te verzinnen zijn...
Ja, dat dacht ik dus persoonlijk ook...
Maar ik heb er nog niets over kunnen vinden... Dus vandaar mijn vraag hier.
Het is opgelost, dankzij een gesprek met een maat van me, kwam ik erachter dat je dan meestal terug gaat in S3 van de ACPI dingen. En vervolgens zoeken op de MythTV wiki heb ik het volgende gevonden:
http://www.mythtv.org/wiki/index.php/ACPI_Wakeup
Dit voor het geval dat iemand ooit zoekt met hetzelfde probleem.
Maar ik heb er nog niets over kunnen vinden... Dus vandaar mijn vraag hier.
Het is opgelost, dankzij een gesprek met een maat van me, kwam ik erachter dat je dan meestal terug gaat in S3 van de ACPI dingen. En vervolgens zoeken op de MythTV wiki heb ik het volgende gevonden:
http://www.mythtv.org/wiki/index.php/ACPI_Wakeup
Dit voor het geval dat iemand ooit zoekt met hetzelfde probleem.
[ Voor 58% gewijzigd door Balachmar op 11-10-2006 10:02 ]
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars