TV op PC

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-07 13:17
Ik heb een TV-kaart in mijn pc en zou graag programma's van tv willen opnemen via mijn pc. Nu weet ik niet echt welk programma ik mij moet aanschaffen. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben en wat zijn de voor en nadelen van het programma.

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-07 21:54

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Als je een TV card met capture optie hebt, zit daar meestal al software bij om op te nemen.

Verder zou wat meer info over de gebruikte kaart meer dan welkom zijn in dit geval, aangezien mijn glazen bol deze middag stuk is gegaan op het werk ;)

Powered By C8H10N4O2

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zoek eens naar virtuadub. Prog is gratis en kan prima capturen :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Naast bovenstaande: welke software heb je bekeken? Wat zijn de ervaringen hiermee op verschillende websites en hier op het forum?
Ik snap je vraag, maar het is hier op GoT niet de bedoeling om niet zelf met initiatieven te komen. Ga dus eerst even wat reviews lezen, vorm een mening en open dan pas hier een topic zodat we mee kunnen denken. Maar op deze manier werkt een topic niet op GoT dus sluit ik het :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.