Toon posts:

[Company of Heroes] Zwart beeld ingame

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey peepz,

In Company of Heroes werken alle ingame en preview movies voor de missies, maar als de missie of tutorial start zie ik alleen het "werkpaneel" onderin beeld met je map, en opties om te bouwen e.d.

Het ingame beeld zelf, waar je je troepen ziet is dus zwart :/

Heb de nieuwste drivers van mn Geforce 4200ti 256mb gedownload, en alle settings op low, maar niets helpt.

dit zijn mn specs..

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) (2600.xpclient.010817-1148)
System Manufacturer: MSI
System Model: MS-6380E
BIOS: Version 1.00

Processor: AMD Athlon(tm) XP 2000+, ~1.7GHz
Memory: 768MB RAM
Page File: 274MB used, 1604MB available

Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.0001.0904 32bit Unicode

Card name: NVIDIA GeForce4 Ti 4200

Iemand een idee wat er fout is? of is het spel gewoon te uberakelig voor mn pc?

ondertussen maar af en toe op mn broertje zn pc verderspelen ;)
alvast bedankt voor reacties! :)

grtz

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je toevallig shader 2.0 of DirectX 9 support nodig voor dit spel?

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:45:
Heb je toevallig shader 2.0 of DirectX 9 support nodig voor dit spel?
nou DX 9 zoiezo, k heb DX9.0c installed, spellen zoals half-life2 en call of duty 2 draaiden nog prima mee !

dat van die shadow 2.0 moet ik ff uitzoeken!

Verwijderd

Topicstarter
heb t ff uitgezocht, mijn kaart ondersteund Pixel Shaders 1 (v1.3)

dit staat er bij system requierements:
VIDEO: GeForce3 64 MB or Ati Radeon 8500 64MB or greater (True DX8 Graphics Card with 64MB RAM i.e. Video Cards with at least pixel-shader technology - GeForce4 MX isn't supported).

de mijne heeft dus iig de pixel shader technology, dus hij zou het toch moeten doen??
snap er geen *!@% van ;)

Verwijderd

Nee geforce ti4200 is niet goed genoeg.

Als ik het goed heb kon je zelfs battlefield 2 er niet mee spelen

Ga nu eens na dat dit spel vrij heftige systeemeisen stelt

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:00:
Nee geforce ti4200 is niet goed genoeg.

Als ik het goed heb kon je zelfs battlefield 2 er niet mee spelen

Ga nu eens na dat dit spel vrij heftige systeemeisen stelt
klopt, je hebt minimaal 128 mb VGA ram nodig voor bf2, en had je dit niet kreeg je een zwart scherm. Het probleem wat hij beschrijft hier lijkt verdacht veel hetzelfde. Ik heb zoiets ooit eens gehad met mijn hele oude pentium 3 met onboard graphics controller (32mb!), dat was in Generals... Toen had ik ook alleen dat balkje onderin enzo, en het scherm zelf was zwart.

Verwijderd

Heb toevallig gisteren bij iemand dit spel moeten fixen. Betrof een Nvidia FX5900XT,.. had de nieuwste drivers en Windows XP Pro was up-to-date. Het probleem was ook grafisch; direct na het opstarten van het spel was alleen een zwart beeld zichtbaar, met een driehoekige mouse pointer. Het geluid werkte wel (maarja, lastig spelen met alleen geluid).

Enige oplossing was het gebruik van een oudere driver voor zijn FX5900XT. De driver die werkte voor hem was versie 77.72. Misschien dat het voor jou ook een oplossing kan bieden. Mocht je het willen proberen dan kun je hier oudere drivers van Nvidia vinden.

Het spel werkte overigens wel met beeld, maar het font was onleesbaar. Nog steeds niet opgelost, anybody? :X

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met de volgende pc:

3,2 Mhz
1 gig RAM
videokaart: radeon 9250 128 mb

Dit moet voldoende zijn voor het spel toch? Weet iemand al een oplossing?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-12 16:37

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:10:
Ik heb hetzelfde probleem met de volgende pc:

3,2 Mhz
1 gig RAM
videokaart: radeon 9250 128 mb

Dit moet voldoende zijn voor het spel toch? Weet iemand al een oplossing?
Die videokaart (zie company of heroes topic) is echt lang niet genoeg. Die kaart kan absoluut niets meer dan 2d en heel oude spellen. CoH is echt veel te zwaar voor die kaart. Je zal echt een andere kaart moeten kopen (wat ook de moeite nog wel is als ik naar de rest van je specs kijk)

Verwijderd

ik meen ook ergens te hebben gelezen, dat dit spel een Geforce 6600gt nodig heeft. dat ik wel bevestigen trouwens, want mijn broertje draait dit met alles op laag op dit systeem:

p4 3.0

1 gb

geforce 6800NU

dus als hier mensen zijn met een minder snelle kaart als de 6600gt, kan het best zijn dat het niet goed speelbaar is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 16:31 ]

Pagina: 1