Battlefield 2142 crash

Pagina: 1
Acties:

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 21:13
Hey mede tweakers,

Ik heb een Acer Aspire 1800 2.93 Ghz Pentium 4 met 1024 MB intern geheugen en een ATI RADEAON X600. Telkens als ik het spel enkele secondes speel crasht het, heb meerdere dingen geprobeerd: videodriver updaten, clean install niets helpt, iemand anders een idee?

Ceriel

Verwijderd

Heb je de nieuwste directx?

Zorg dat je de d3dx9_29.dll in je windows/system32 map hebt staan, zoniet, dan moet je dat dlletje even downloaden

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 21:13
Die heb ik en het werkt ook een minuutje ofzo en dan crasht ie

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:38
Was een melding over van EA. Is bekend en ze gaan het oplossen.... waarschijnlijk net zo snel als de bugs bij Battlefield 2.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik heb ook net de DEMO geinstalleerd en gestart en jawel hoor...

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/BF2142.jpg

Toen d3dx9_29.dll maar via Google.nl gezocht en gedownload en in de map gedaan en klaar.

Verwijderd

@ WiLLoW_TieN

De d3dx9_29.dll melding verschijnt omdat je niet de nieuwste Direct X hebt, zoals Maizel al zei. De dag ervoor toen ik Windows Update runde was er geen melding van Direct X, iederdeen die Battlfield 2142 installeerd moet dus de nieuwste Direct X downloaden.

Voor het probleem van Cerieltjuh is het updaten van de videokaart drivers of het updaten van het spel zelf misschien en oplossing.
Pagina: 1