Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Naamweergave contactpersonen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik sim geplaats heb en het toestel goed werkt, Nokia PC Suite geinstalleerd en outlook gesynchroniseerd met ruim 350 namen/adressen. Dat ging perfect echter nu problemen met naamweergave van een aantal personen. Hoe komt dit?
Graag reactie.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:58
Wat geeft de telefoon precies fout weer?

Wat heb jezelf al gevonden? Google, Gathering of Tweakers, etc.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Toevallig in de war met "nieuwe reply" en "nieuw topic"?

Wat voor telefoon?

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 22:35

Reptile209

- gers -

Wilde gok: Outlook heeft spaties in de telefoonnummers staan, zodat je telefoon ze niet kan matchen met de beller?

Zo scherp als een voetbal!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het is uit de topicstart niet duidelijk over welke telefoon het gaat en wat je precies bedoelt met 'naamweergave'. Bedoel je dat de namen niet goed worden weergegeven in het telefoonboekmenu, of zodra iemand je belt? En op welke manier worden ze niet goed weergegeven: helemaal niet, of deels?
Kortom, het lijkt me handig als je dat soort informatie in je topicstart vermeldt. Met de informatie die je nu geeft krijg je weinig antwoorden en slechts vragen. Mijn vraag is of je een nieuw topic wilt openen dat wel voldoet aan de voorwaarden die we er aan stellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.