[VS.NET 2005] Debug output message box is uitgeschakeld

Pagina: 1
Acties:

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:48

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Mijn excuses voor de cryptische titel, iets anders kon ik er niet van maken.

Tijdens het compileren van een applicatie met daarin fouten heb ik (waarschijnlijk) een vinkje aangeklikt op de messagebox die je krijg met de vraag of je de laatst werkende versie wil starten en of je het debuggen wil stoppen.

Bij mij word de messagebox niet weergeven waardoor het debuggen en starten van de applicatie doorgaat, dus met eventuele fouten erin. De fouten zijn wel te herleiden in het output venster onderin visual studio.net 2005 maar de messagebox is zoveel opvallender en stopt tevens het debuggen.

Weet iemand hoe ik dat schermpje weer terug kan halen? Het zal wel ergens een vinkje goed zetten zijn maar ik kan nergens op internet/msdn/visual studio vinden waar ik die instelling maken kan.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben. Wie kan me helpen?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
debug > windows > output

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:46

Exterazzo

Qeasy

Dat is gewoon het output venster, dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt als je een applicatie runt er zitten fouten in, dan vraagt hij normaal of je de laatst werkende build wilt starten of niet.

En dat heeft inderdaad een vinkje: "Don't show this dialog again"
Ik zal even kijken waar dat zit in de settings.

edit:
Volgens mij zit hij bij Tools > Options > Projects & Solutions > Build & Run
en dan "On Run, when build or deployment errors occur" en dan instellen op: Prompt to Launch

[ Voor 18% gewijzigd door Exterazzo op 10-10-2006 16:53 ]

Audentia

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:48

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Exterazzo schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:45:
[...]

*knip*

edit:
Volgens mij zit hij bij Tools > Options > Projects & Solutions > Build & Run
en dan "On Run, when build or deployment errors occur" en dan instellen op: Prompt to Launch
Dat is inderdaad de oplossing. Ik heb zelfs die opties bekeken en heb daar dus overheen gekeken 8)7 Bedankt!

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:29
-> DTE

https://fgheysels.github.io/