Toon posts:

Wachten op die nieuwe MiniDisc variant?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het denken aan zo'n MiniDisc speler voor in me autotje (Daihatsu Cuore) waar lekker opgefokt muziek in is ingebouwd. Maar ik hoorde dat $ony bezig was met zo'n nieuw MiniDisc Systeem waarmee je meer op een casette krijgt. Als ik dan nu voor 500 gulden zo'n frontloading prul koop kunnen straks die nieuwe daar niet in.

Dus toch maar ff wachten en met de SlotIn Cd Speler uit het tijdperk 1990 even doorkachelen? Graag wil ik jullie weetjes enzo weten (wat is er al bekend enzo) van jullie kant. Bedankt voor jullie tijd.

Verwijderd

Waarom koop je niet gewoon een minidisc voorladertje met een cd-wisselaar?

Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt en in het begin zeker bijna niet te betalen zal zijn, net als minidisc zelf in het begin

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een Minidisc met frontloader en wisselaar koop ben ik voor nu 2 keer duur uit (optisch meganisme in speler en wisselaar is duur) en ik kan straks op BEIDE apperaten die nieuwe schijfjes niet lezen. Dus als ik een set ga kopen kan ik beter ff wachten (zeker ivm die nieuwe variant MD spelers/recorders) Maar voor 350,- heb je tegenwoordig al een eenvoudige aiwa MD speler in je wagen hangen...

Is er dan niemand die meer weet van deze nieuwe technologie of prijzen ? :)