Toon posts:

Website geeft error: Object required

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje bezig met het ontwerpen van een website voor een poliklinische praktijk, dit is de eerste website waar ik echt grondig gebruik maak van CSS. Alles lukt wel aardig alleen krijg ik een error in IE(links onderin), firefox geeft geen problemen.
De error geeft een lege line aan. Ik denk zelf dat hij wordt veroorzaakt door het google maps script dat ik geïntegreerd heb aangezien hij op de route pagina(de enige pagina waar dit script ook echt wordt gebruikt) niet voorkomt.
Pagina met error:
http://www.praktijkbrunsting.nl/index.php?id=contact
De route pagina zonder error:
http://www.praktijkbrunsting.nl/index.php?id=route

Ik weet dat het geen ernstig probleem is, maar het lijkt me wel zo net om het te verhelpen.
Ik heb al het eea opgezocht over deze error maar ik kon niets concreets vinden aangezien het geen specifieke fout is.
Weet iemand een oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 14:20 ]

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 09:28

skabouter

Skabouter

Firefox geeft wel degelijk een error:
Fout: a has no properties
Bronbestand: http://maps.google.com/mapfiles/maps2.63.api.js
Regel: 43
Regel 43:
code:
1
function gc(a){var b;while(b=a.firstChild){td(b);a.removeChild(b)}}

Deze foutmelding krijg je te zien als je de javascript console in Firefox start.

[edit]
Waarom roep je het Google script eigenlijk aan op een pagina waar je geen Google maps gebruikt :?

[ Voor 14% gewijzigd door skabouter op 10-10-2006 14:24 ]

[ Dislect ]

Verwijderd

Topicstarter
skabouter schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:23:
Firefox geeft wel degelijk een error:

[...]

Regel 43:
code:
1
function gc(a){var b;while(b=a.firstChild){td(b);a.removeChild(b)}}

Deze foutmelding krijg je te zien als je de javascript console in Firefox start.

[edit]
Waarom roep je het Google script eigenlijk aan op een pagina waar je geen Google maps gebruikt :?
De tutorial van google zei dat ik het in de head moest plaatsen, en dat lijkt me ook logisch aangezien hij een functie laadt in de <body> tag

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 09:28

skabouter

Skabouter

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:01:
[...]

De tutorial van google zei dat ik het in de head moest plaatsen, en dat lijkt me ook logisch aangezien hij een functie laadt in de <body> tag
jawel, maar dan wel alleen op de pagina waar je ook daadwerkelijk het google maps gebeuren gebruikt!
Aangezien je PHP gebruikt kun je een makkelijke check inbouwen die het script tagje alleen print als de pagina route is d:)b

[ Dislect ]

Verwijderd

Topicstarter
skabouter schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:04:
[...]

jawel, maar dan wel alleen op de pagina waar je ook daadwerkelijk het google maps gebeuren gebruikt!
Aangezien je PHP gebruikt kun je een makkelijke check inbouwen die het script tagje alleen print als de pagina route is d:)b
Ik kan zelf nauwelijks php en de php heeft mijn 'collega' dan ook geschreven, maar met wat gepruts ben ik er toch uitgekomen. Bedankt iig!