Toon posts:

[Dreamweaver] Zelfde verandering toepassen op Site

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of het in Dreamweaver's mogelijkheden ligt om in een keer dezelfde verandering in HTML code op de gehele 'Site' toe te passen.

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:56
Jammer genoeg is mijn glazen bol down, dus heb je misschien wat meer informatie, want hier kan ik geen zinnig antwoord opgeven

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 19:01
rfolkers schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:57:
Jammer genoeg is mijn glazen bol down, dus heb je misschien wat meer informatie, want hier kan ik geen zinnig antwoord opgeven
Die van mij werkt nog half. Moet hem straks inpakken en RMA'en dat ding.

Maar ik zie iets van.. Men download een text editor (Notepad++ is gratis, UltraEdit etc). Men selecteerd FIND ALL AND REPLACE. Vervolgens selecteer je de map waarin alle bestanden staan, voer je de text in samen met de text die je wilt vervangen, en klaar. DreamWeaver zelf heeft dit zover ik weet niet (iig niet in mijn 8.02 versie wanneer ik met STE files werk).

Anders even je vraag opnieuw formuleren en wat duidelijker zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
gideon82 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:00:
[...]

Die van mij werkt nog half. Moet hem straks inpakken en RMA'en dat ding.

Maar ik zie iets van.. Men download een text editor (Notepad++ is gratis, UltraEdit etc). Men selecteerd FIND ALL AND REPLACE. Vervolgens selecteer je de map waarin alle bestanden staan, voer je de text in samen met de text die je wilt vervangen, en klaar. DreamWeaver zelf heeft dit zover ik weet niet (iig niet in mijn 8.02 versie wanneer ik met STE files werk).

Anders even je vraag opnieuw formuleren en wat duidelijker zijn :)
Jij snapt 'm :D
Ik heb het inderdaad voor elkaar gekregen met behulp van Notepad++.
Jammer dat dit niet in Dreamweaver kan!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Ik vind het ook jammer dat gideon82 moest gokken wat je eigenlijke vraag nu was. ;) Deze topicstart was eigenlijk een beetje te vaag voor woorden, vandaar dat ik het topic ga sluiten. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) over hoe je wel een fatsoenlijke TS moet maken. :)

Signature

Dit topic is gesloten.