Toon posts:

Draadloos online met PS2 en KPN Experiabox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb sinds kort KPN Internet Plus Bellen met de experiabox dus. Draadloos de Siemens Gigaset aangesloten en het internet werkt prima.
Om draadloos te kunnen gamen met de Playstation 2 heb ik de LINKSYS Adapter USB 2.0 Wifi 54 Mb WGA54GFR gekocht.

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit aan de praat krijg ?

Dank

Jerry

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Forget it ... USB adapter werkt niet op je playstation 2.

Je zult 1 moeten kopen met een UTP ethernet aansluiting..(zijn even duur!). Dit is namelijk een bridge... werkt perfect.

Daarnaast lijkt het me handig dat je ook even gaat zoeken op google.. want we zijn hier niet je persoonlijke helpdesk :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

foutje mijn kant, ik sluit de game adapter aan op de netwerkaansluiting op de ps2, dus niet via de usb aansluiting. Ik heb het via m'n oude internet verbinding al eens aan de praat gekregen, toen was mijn internet verbinding voor pc met draad en naar de ps2 draadloos. Dit werkte, maar omdat ik nu ook met m'n pc draadloos ben en ook nog eens met de experiabox kom ik er niet uit. Uiteraard heb ik google al geprobeerd, maar niets gevonden.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:35:
Hoi,

foutje mijn kant, ik sluit de game adapter aan op de netwerkaansluiting op de ps2, dus niet via de usb aansluiting. Ik heb het via m'n oude internet verbinding al eens aan de praat gekregen, toen was mijn internet verbinding voor pc met draad en naar de ps2 draadloos. Dit werkte, maar omdat ik nu ook met m'n pc draadloos ben en ook nog eens met de experiabox kom ik er niet uit. Uiteraard heb ik google al geprobeerd, maar niets gevonden.
Hoi

Verander je SSID naar je eigen naam of makkelijk te onthouden naam.
Network type: Infrastructure
Genereer een WEP een key en sla deze op

Vul in de andere apparaten waarmee je wil connecten je WEP key in. Connecten maar.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel

Groet,

Guido

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ah :) .. Nou ik zou zeggen volg even de instructies hierboven :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"