Toon posts:

E6600???? Hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jongens heb jullie advies/ hulp nodig bij het samen stellen van mijn nieuw pc, aangezien ik zelf niet zo een expert ben. Ik had het volgende in gedachte:
Bij de geheugen, voeding en videokaart zet ik een ? omdat ik het daar nog niet over eens ben.
Kan iemand mij daar verder mee helpen. Kan wel wat advies gebruiken.

Moederbord: Asus P5W DH Deluxe, 975X (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 394a)

Processor: Intel Core 2 Duo (Conroe), E6600, Socket 775, Boxed

Hardeschijf: Western Digital Caviar SE16, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300

Geheugen: Team DDR2 Xtreem RAM Overclocking Dual Channel 1024 MBPC80001000
MHz5 (TXDD1024M1000HC5DC) ??

Voeding: Sea Sonic Voeding S12-500 EPS 500 Watt??

Videokaart: ATI Radeon X1650 Pro of Asus GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e) ??

De rest heb ik zelf liggen

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:18
Naar wat voor hulp ben je precies op zoek? Je topictitel geeft aan dat je twijfelt over de CPU keuze. Wellicht kun je iets duidelijker zijn.

Check ook eens het forum laptops& complete systemen. Daar staan tal van dit soort vragen en vergelijkbare systemen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kansloze topics: alle topics in de trant van de volgende voorbeelden gaan in veel gevallen ook zonder omwegen op slot. Soms worden zulke topics (met name de "Welke moet ik nemen?" topics) ook voorzien van erg veel uiteenlopende reacties dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Daarnaast zijn deze vragen ook simpel te beantwoorden met behulp van gezond verstand en research. In plaats van $apparaat kun je processor, moederbord en geheugen lezen:

Welke $apparaat moet ik kopen? (een echte Tweaker kan wel kiezen)
Wanneer komt $apparaat op de markt? (gewoon geduld hebben)
Waar kan ik $apparaat kopen? (zie prijslijsten of bel/mail leveranciers)
Hoe lang duurt de RMA van $apparaat? (vraag het de fabrikant/leverancier)
Wie heeft ervaringen met $apparaat? (GoT is een en al ervaringen)
Als je niet een expert bent, lees je in...

Als je dat gedaan hebt en detailvragen hebt, helpen we graag, maar "hoe is dit systeem?" is dus niet echt de bedoeling.

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 10-10-2006 14:02 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.