Wie kan mij wat meer vertellen over hoe je de layout van je website kan cachen? Kan op internet niet echt duidelijke dingen vinden erover, lees geen.
Bedankt!
Bedankt!
<Typ een persoonlijk bericht>
Ey!! Macarena \o/
Cachen houd in dat wat gedownload is, opgeslagen is. Hierdoor hoef je het later niet nog een keer te downloaden. Je moet het dus eerst downloaden, voordat je kan cachen.cverkooyen schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:54:
Nee ik wil gewoon dat ze sneller geladen worden en ik dacht dat dat kon door ze te cachen
GoT draait op React, een commercieel product, kost geld. Je moet jezelf niet willen vergelijken met een bedrijf natuurlijk.cverkooyen schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:14:
Hoe doen ze dat bij bijvoorbeeld dit forum, tijdens het laden blijf je de pagina zien en dan daarna verandert alleen de content
Ey!! Macarena \o/
Waarom niet? Ik durf te stellen dat mijn kwaliteiten op het gebied van webdesign beter zijn dan wat de meeste bedrijven op dat gebied afleveren hoor. En ik ben puur een hobbyist (begin net met commercieel bezig gaan). Dit is geen arrogantie, het heeft gewoon met kennis en ervaring te maken. React zou net zo goed door hobbyisten gemaakt kunnen worden als door betaalde mensen (Zie Linux<>Windows).RaZ schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:48:
[...]
GoT draait op React, een commercieel product, kost geld. Je moet jezelf niet willen vergelijken met een bedrijf natuurlijk.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq