[IE] internetpagina's worden vaag weergegeven.

Pagina: 1
Acties:

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 08:18
Ik heb hier een Windows 98 bak staan die bijna alle internetpagina's verkeerd weergeeft. Dit wil zeggen dat de achtergrond mist, menu's worden niet weergegeven, plaatjes missen enz...

Zo ziet bijvoorbeeld tweakers.net er uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~griev040/temp.jpg

Ik heb IE6 al verwijderd om te kijken of dit het probleem oplost maar zonder resultaat. IE5 werkt ook niet. Ook na een herinstallatie van IE6 werkt het niet. Verder heb ik Javascript, Windows Script, Flash e.d. geinstalleerd of opnieuw geinstalleerd. Iemand enig idee wat dit veroorzaakt?

• 2xdehelft
heel klein kickje....
Modbreak:Doe maar niet en wacht daar de volgende keer even 24 uur mee, zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done

[ Voor 77% gewijzigd door F_J_K op 10-10-2006 14:41 . Reden: kick ]

Verwijderd

Download firefox eens, dan zie je wat voor plugins je mist. TEvens kan je dan zien of het aan ie ligt of aan iets anders.

• 2xdehelft
Tja die doet het wel goed.. dus het zit in IE. Maar waarin?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem op een Xp machine. Bij mij met elke willekeurige browser hetzelfde probleem, behalve met Opera. Opera doet het wel goed..

• 2xdehelft
Nog gevonden waar het aan ligt? Heb dit euvel al wel eens eerder gehad, maar dan was het met de installatie van Windows script of Javascript wel weer opgelost... Nu dus niet helaas...

[ Voor 71% gewijzigd door 2xdehelft op 10-10-2006 14:42 ]

Pagina: 1