Toon posts:

[2003] Scheduld Tasks kunnen opslaan*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een bestandje in windows waar alle scheduld tasks in staan. Ik ben hier naar opzoek omdat, als er bijvoorbeeld onverhoopt weizigingen zijn aangebracht in een scheduld task, ik deze task dan gewoon weer goed terug kan vinden in dit bestandje. Het is dus de bedoeling als ik dit bestand gevonden heb, ik deze kopier naar een veilige plaats op een van de servers zodat de scheduld tasks ten alle tijden hersteld kunnen worden. Ik weet wel dat er zo een bestand bestaat omdat ik het zelf ooit gezien heb maar niet meer waar. Google levert ook niet veel info.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:54

Duinkonijn

Huh?

C:\windows\Tasks :?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Of Start -> Run -> cmd
typ: at

als je het in een bestandje wil typ je: at > bestandje.txt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

"at" is nog iets anders dan de scheduled tasks - AT is volgens mij deprecated daar waar de scheduled tasks dat niet zijn :)

Maar vertel even welke WIndows versie het hier over gaat dan maak ik je topic titel even af, sowieso is een topic titel als "Scheduled task" natuurlijk compleet waardeloos omdat het helemaal niets zegt over je topic :)

[ Voor 47% gewijzigd door elevator op 10-10-2006 20:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om windows 2003 server

• elevator
  • Niet online

elevator

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:05:
Of Start -> Run -> cmd
typ: at

als je het in een bestandje wil typ je: at > bestandje.txt
Geprobeer maar zegt dat er no entries zijn terwijl er wel scheduld tasks zijn.

• elevator
  • Niet online

elevator

Kijk eens naar schtasks.exe :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, dan zie ik hem staan maar mijn vraag was of ik die informatie ook op kon slaan want volgens mij stond het in een bepaald bestand?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Al eens geprobeerd om vanuit de Task Scheduler GUI rechtermuisknop te doen op de Task, en gewoon te kiezen voor Copy? ;)

Vervolgens gewoon pasten op een folder waar je hem wilt bewaren. Als je de Task weer wilt importeren, selecteer je deze file met Copy en past je hem in je Scheduled Task venster..

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1