[RIS] Client computernaam nummering

Pagina: 1
Acties:

• zakonski
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2020
Situatie: W2K3 server met RIS. 2000 En XP images. Distributie gaat prima!
Ik heb echter een probleem met de computernamen van m'n clients.
Ik wil dat de namen genummerd worden vanaf PC001 t/m PC999. Nu wordt er genummerd vanaf PC1 t/m PC999 (en verder). Is het mogelijk om ergens op te geven dat het numerieke deel ALTIJD uit 3 cijfers moet bestaan?? Ik zie wel een optie staan om een n aantal 0-en op te geven, maar hier komen hele vreemde computernamen uit voort (PC1010, etc).

je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:23

Duinkonijn

Huh?

PC%03#

zou het moeten zijn

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• zakonski
HELD!

Thnx, ziet er goed uit iig, straks even testen!

je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic eventjes - Windows Clients >> Windows Servers en Software

• zakonski
Hmm.. ik dacht dat ie hier goed zat, aangezien de RIS howto ook in dit deel stond O-) (twijdelde wel met het aanmaken.. :) )

In ieder geval heb ik het getest en het lijkt allemaal goed te werken, dus nogmaals mijn dank!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
zakonski schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:36:
[...]
Hmm.. ik dacht dat ie hier goed zat, aangezien de RIS howto ook in dit deel stond O-) (twijdelde wel met het aanmaken.. :) )
offtopic:
Die staan in beide fora ;) Dat is een alias topic.
Pagina: 1