Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ipod] synchen met maar 1 library

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik heb een aantal computers op verschillende locaties. Op de een staat iets anders dan op de ander, logisch. Op de ene staat 1.19GB coole muziek, die ik op mn iPod Nano 2GB heb gezet. Op de ander staat een aantal CDs die ik er ook op wil hebben. Echter, als ik die CDs in de Library zet (een nieuwe, want iTunes stond hier nog niet op) en synchronise, is alle muziek weg, behalve die CDs.
Dus heb ik geen muziek toegevoegd, maar ook een hoop (1.19GB) weggehaald!
Hoe kan ik muziek toevoegen? Gewoon vanaf elke computer, een paar liedjes, of een hoop. Hoef niks weg te halen en geen plaatjes enzo. Alleen een paar liedjes erbij.
Het is echt )#!$!)#!_ van Apple om het zo te bouwen, maar zo is het nou eenmaal. IS er een mogelijkheid om toch gewoon wat toe te voegen?

mijn dank is groot
groetjes
Rudie

Verwijderd

Topicstarter
Winamp doet niet zo moeilijk. Winamp voegt gewoon nummers toe. Ze komen later ook netjes in de iTunes-Library te staan, waar je kan nog Artist enzo kan veranderen, dus -top-!
Nog 1 probleempje dan :)

Hoe kan ik de muziek die ik erop heb gezet netjes downloaden naar een andere computer?
MP 3 bestanden worden opgeslagen als ASDEB21.mp3 etc etc
Als ik 400 nummers ga kopieren moet ik ze allemaal luisteren en naamgeven. Te moeilijk :)

Weet iemand hoe het wel kan en makkelijk?

dank

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je moet gewoon automatisch synchroniseren uitzetten. Dan kan je gewoon liedjes slepen naar je iPod (ik sleep ze zelfs vanaf een gemounted WebDAV schijf direct naar de iPod).

Als je ervoor zorgt dat je mp3 tags correct zijn, dan kan je de nummers nadat je ze van de iPod hebt afgehaald weer hernoemen naar een handige naam (en fijn direct in een aparte map zetten.)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Allereerst welkom op GoT.

Ik sluit je topic omdat je vragen vrij basic zijn. Daar bedoel ik mee dat ze met de search of met behulp van Google goed te beantwoorden zijn. Of, zoals je zelf al hebt gemerkt, door zelf wat te proberen. Die inzet verwachten we wel van onze gebruikers.
Om je een beetje op weg te helpen met je tweede vraag, het ik het volgende topic opgesnort:
liedjes van ipod naar hard disk

Tot slot wil ik je er op wijzen dat alle vragen over de iPod in Apple Talk horen aangezien het een product van Apple is.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.