Toon posts:

SMCWBR14 problemen na inpluggen internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een SMCWBR14-G2 aangeschaft, alles geinstalleerd werkt prima. Ook gewoon verbinding, alleen geen internet! Geprobeert om met de router te communiceren. Doet het wel alleen heel langzaam. Nou kwam ik erachter dat als ik internet er nou afhaal en dan met de router communiceer dat hij het dan wel gewoon normaal doet. Pas als ik er internet erbij inplug dat alles dan super langzaam gaat. Ik vind dit heel apart en nog nooit zoiets meegemaakt. Zowel wireless als met een kabel doet hij dit. Weet iemand hier een oplossing voor? Ook geeft hij soms beperkte internet aan

Ik kan ook geen reset knop vinden op de achterkant, of is dit bij nieuwe en oude modellen anders

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 10:58 ]

Verwijderd

Zaterdag had ik dezelfde gekocht,toen ik de winkel uitliep kwam er een boze klant binnen lopen met dezelfde doos als waar mee ik de winkel uit liep.....ik ff wachten en ja hoor dezelfde router als die ik had gekocht.Nou dat beloofd wat dacht ik meteen.
Thuis ermee bezig wel internet alles maar zonder beveiliging,wep aan en wpa aan en poef internet niet meer op te komen.zonder beveiligin wel maar dan iedere 2 minuten werd ik er afgegooid..
Met diversen "experts" aan de gang geweest.... en nu Dinsdag fijn dat ding terug gebracht.
Ik zie op internet hier en daar meer negative ervaringen over de SMC wbr14 Baricade.

Ik ga nu zoeken naar een router met positive posts.