Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Telfort 10 jaar! Gratis SMS'en!

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmeasy.nl/images/selector/telfort.gif

Onze vertrouwde bedrijf Telfort bestaat inmiddels 10 jaar, waarschijnlijk is iedereen al wel op de hoogte van het feit dat Telfort 10 jaar bestaat en dat elke Telfortklant gratis mag sms'en vandaag.

Hieronder even de voorwaarde:
De ‘Gratis sms-dag 10 oktober 2006’ begint op 10 oktober 2006, 00.00:00 uur en eindigt op 10 oktober 2006, 23.59:59 uur
2. Alle Aansluitingen – zowel prepay als abonnement – van Telfort maken automatisch gebruik van de ‘Gratis sms-dag 10 oktober 2006’
3. Om excessief gebruik van sms gebruik door een klein aantal gebruikers tegen te gaan heeft Telfort een Fair Use Policy (FUP) tijdens de Actie. Dit houdt tevens in dat Telfort kan ingrijpen als je meer dan 250 sms-jes verstuurt. Als, in de opinie van Telfort, een klant de bepaling van deze FUP of van deze Voorwaarden heeft overschreden streeft Telfort ernaar de klant daarvan op de hoogte brengen. Wij behouden ons echter het recht voor om zonder waarschuwing en met onmiddellijke ingang de sms-functionaliteit te blokkeren
4. Het is de Gebruiker niet toegestaan de Dienst te gebruiken voor commerciële doeleinden (zoals spam) op frauduleuze en/of ongeoorloofde wijze of anderszins dusdanig te gebruiken dat het netwerk, het telecommunicatieverkeer, (computer)systemen of derden, naar het oordeel van Telfort, hinder (zouden kunnen) ondervinden of de belangen van Telfort kunnen worden geschaad. Voor de toepassing van dit artikel wordt het niet conform deze voorwaarden dan wel anderszins op frauduleuze en/of ongeoorloofde wijze handelen gelijkgesteld met het gestelde in artikel 3.4 van de Algemene Voorwaarden van Telfort.
5. De gratis sms-berichten kunnen niet gebruikt worden voor sms’en vanuit het buitenland, naar internationale (mobiele) telefoonaansluitingen, vaste telefoonnummers, naar koop-, tarief-, shortcodes of servicenummers en via web-sms. Wij wijzen u erop dat uitsluitend het verzenden onder genoemde voorwaarden gratis is. Als u gebruik maakt van een commerciële sms-dienst waarbij de ontvangen berichten in rekening worden gebracht is dit niet gratis tijdens de Actie.
6. De gratis sms-berichten kunnen niet worden overdragen en zijn niet inwisselbaar voor geld.
7. Telfort streeft ernaar het sms-verkeer tijdens de Actie zo goed mogelijk te laten verlopen. Als (mogelijk) gevolg van een sterke toename van sms-verkeer tijdens de Actie kan Telfort niet garanderen dat geen vertraging ontstaat in de verzending en aflevering van sms-berichten in het bijzonder dan wel de performance van diensten in het algemeen. Telfort behoudt zich te allen tijde het recht voor om zonder voorafgaande mededeling op de ‘Gratis sms-dag 10 oktober 2006’ de SMS-functionaliteit op ieder moment zonder opgaaf van redenen te beëindigen.
Bron:10jaargoedvoormekaar.nl

Is dit een vreselijk grote kostenpost voor Telfort of een goede klantentrekker? Reclame is het zeker, aangezien iedereen gaat sms'en vandaag! Is het limiet van 250 voldoende, kunnen de servers dat aan op het hoogte punt? Tot nu toe gaat het allemaal nog behoorlijk snel!

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmeasy.nl/images/selector/telfort.gif

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Een klantentrekker is het sowieso niet denk ik, aangezien niemand voor 1 dag gratis sms-en lid gaat worden.

Het is vooral om de vaste klanten een 'bedankje' te geven voor hun lidmaatschap.

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Pizzaman schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:41:
Een klantentrekker is het sowieso niet denk ik, aangezien niemand voor 1 dag gratis sms-en lid gaat worden.

Het is vooral om de vaste klanten een 'bedankje' te geven voor hun lidmaatschap.
Misschien niet, maar het is goed voor je naam en bekendheid denk ik! Iedereen vind het leuk als een normaal betaalde dienst tijdelijk gratis wordt! Het is denk ik dan ook het creeëren van een beetje good-will onder de mensen en goed het imago van Telfort.

Bedankje? Misschien... Maar alle klanten kunnen sms'en ook mensen die net 2 dagen Telfort hebben! :P

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Ach ik vind het wel leuk van ze. Een dagje gratis lekker mensen irriteren met onboeiende smsjes.
Maar het valt natuurlijk in het niets bij de actie van orange een tijd geleden ( jaar? 2 jaar?) toen je in de weekenden gratis kon smsen.

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Jaeger schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:59:
Ach ik vind het wel leuk van ze. Een dagje gratis lekker mensen irriteren met onboeiende smsjes.
Maar het valt natuurlijk in het niets bij de actie van orange een tijd geleden ( jaar? 2 jaar?) toen je in de weekenden gratis kon smsen.
Vermaak me er ook best mee! Het is alleen niet zo goed voor mijn schoolwerk en sms-duim!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:09
Idd, nu ze gratis zijn wordt het ook onzinnig O+
Zit al op de 30+ sinds vannochtend. Les? Bwaa nee O-)
Leuke actie, dat wel!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Pas wel op dat je er niet meer dan 250 verstuurd, dan kunnen ze het in rekening gaan brengen.

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Tomino schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:51:
Idd, nu ze gratis zijn wordt het ook onzinnig O+
Zit al op de 30+ sinds vannochtend. Les? Bwaa nee O-)
Leuke actie, dat wel!
30+!!!? Wauw, doe je goed! Ik zit pas op 15! Welliswaar bestaan sommige uit 4 sms'jes, dus zal ook wel op de 30+ zitten ergens in totaal! Mijn telefoon wordt er gek van! afleverrapporten en echte sms'jes lopen door elkaar en versturen moet er ook nog eens tussendoor!

Telfort heeft het er maar zwaar mee! :)
Pizzaman schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:02:
Pas wel op dat je er niet meer dan 250 verstuurd, dan kunnen ze het in rekening gaan brengen.
Nee, betalen niet! Hooguit:
"Wij behouden ons echter het recht voor om zonder waarschuwing en met onmiddellijke ingang de sms-functionaliteit te blokkeren"

[ Voor 24% gewijzigd door vegterb op 10-10-2006 13:04 ]

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb ik net mijn Telfort kaartje thuis laten liggen :(

(maar leuke actie van Telfort... mogen de andere providers ook wel eens doen)

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
hemiparo schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:07:
Heb ik net mijn Telfort kaartje thuis laten liggen :(

(maar leuke actie van Telfort... mogen de andere providers ook wel eens doen)
Dan weet je dus wat je te doen staat als je thuis komt!
sms'en of je leven er vanaf hangt!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 10:51
En niet gratis vanuit het buitenland, nou ja zeg.

[ Voor 38% gewijzigd door rvrbtcpt op 10-10-2006 14:25 ]

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Een grote kostenpost voor Telfort zal het niet zijn. De kosten voor een smsje liggen volgens mij zeer laag. Voor het netwerk is een smsje hetzelfde als een gesprek van een halve seconde volgens mij, last van overbelasting zullen ze niet of nauwelijks krijgen. Bovendien zullen er niet veel mensen zijn die zeer veel smsjes gaan sturen. Leuk meegenomen dat het gratis is maar daar zou ik niet meer dan normaal door gaan smsen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het geldt ook voor Wireless Circle klanten zie ik!

• hemiparo
  • Niet online
vegterb schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:21:
[...]
Dan weet je dus wat je te doen staat als je thuis komt!
sms'en of je leven er vanaf hangt!
Erger nog... heb de hele ochtend al berichten zitten te versturen, die best wel tot vanavond konden wachten...

Verwijderd

Of met z'n tweeën (2 telforts) 1 gast in de klas 1 uur lang plat sms'en met 'RUKKER!!' waardoor die gast de hele les letterlijk en figuurlijk zit te trillen; nuttig? ja, wel humor :P

Ik zit nu op +- 80. voordeel is wel dat je mensen die je in tijden niet meer gesproken hebt weer even spreekt. Wel een leuke stunt van Telfort. Ik denk dat ze het vooral ook doen om meer bekendheid te krijgen. Overal hoor ik mensjes erover kletsen van 'Gister eerst m'n inbox geleegd' etc.

@hieronder: ik denk dat ze vanuit buitenland bedoelen. sms'en naar buitenland heeft namelijk geen ander tarief. Dat zou ook erg stom zijn want je kan nooit weten of iemand perongeluk in het buitenland vertoeft en dan zou je dus onbewust genaait worden door hoge smskosten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 16:41 ]

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
als ik een sms naar een buitenlands nummer stuur, is het dus niet gratis?? of bedoelen ze alleen VANUIT het buitenland :?

PIII 800@804 Mhz

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Hmmm het loopt toch niet helemaal lekker! Het is momenteel erg druk met SMS verkeer, smsjes worden echt bij mij soms stukken later verzonden.

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Zo, de tijd zit erop! Denk dat ik ongeveer op 120 sms'jes ben gekomen! En dat voel ik ook wel in mijn duim zeg! Leukste was inderdaad met anderen die ook Telfort hadden! :D Echt net tot op het laatste moment sms'jes wezen versturen! Hopelijk was de laatste nog gratis :P

SMS van en naar het buitenland was niet gratis begreep ik eruit! Dus heb dat ook maar niet gedaan! Anders had het nog wel erger kunnen worden! Vraag me echt af hoe je uberhaupt de 250 zou kunnen halen! Dan sms je je echt helemaal kapot! Of je moet heel veel nutteloze sms'jes gaat sturen met 1 woord.

Oké, heb zelf ook veel nutteloze gestuurd! Maar toch, mooie actie van Telfort! Bedankt! :D

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En ik lees het 11 minuten te laat... :( :'(

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 13:43

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik wordt al hele dag bestookt door vrienden met telfort kaartjes :/

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wel slim van Telfort om gratis smsjes weg te geven. Kan me nog een actie van Vodfone herinneren die op een bepaalde tijd gratis bellen weg gaf. Het netwerk kon dat niet aan.

Verwijderd

Ik zat uiteindelijk op 249 :+

Durfde toch niet verder te gaan :p

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Lekker, ik was het vergeten. Maar sowieso irriteert het me om hele verhalen te sms-en, ben je veel te lang mee bezig.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:19:
Ik zat uiteindelijk op 249 :+

Durfde toch niet verder te gaan :p
En je hebt ze ook allemaal geteld? 8)7

Edit, of heb jij gewoon een slimme mobiel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tomino op 11-10-2006 11:57 ]

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:52
haha, laat jullie maar blij zijn met de actie :D

ik sms onbeperkt en gratis in de daluren en weekend met proximus hier, herlaadkaart _/-\o_
Pagina: 1