Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Verwijderd
laatst stond ergens een draad over kutmerken. Ik geloof dat trust er wel 50x in voor kwam, dat zegt volgens mij genoeg, 50 mensen die afzondelijk van elkaar het zelfde over een merk zeggen.
Verwijderd
Ja, dat zal wel allemaal met de k*tmerken. Maar heeft iemand die Funcam ook echt? Wat zijn de ervaringen uit de eerste hand?
Het lijkt me wel handig omdat je 'm zowel als webcam als digitale fotocamera kunt gebruiken. En de prijs is ook redelijk laag. (bij het postkantoor gezien voor fl. 179)
Dus? iemand die dat ding heeft?
Het lijkt me wel handig omdat je 'm zowel als webcam als digitale fotocamera kunt gebruiken. En de prijs is ook redelijk laag. (bij het postkantoor gezien voor fl. 179)
Dus? iemand die dat ding heeft?
Ja daar was ik dus nou ook eigenlijk benieuwd naar...
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Verwijderd
de prijs van alles van trust is laag, meestal is de kwaliteit ook om van te kosten.. een oud wijs indiaans spreekwoord is: "do not trust trust!"Op dinsdag 30 januari 2001 20:13 schreef RealBase het volgende:
Heeft iemand de Trust Func@m, ik wil hem misschien kopen, maar ik vraag me af hoe de prestaties van dit ding zijn in de schemering of als het buiten donker is en binnen slechts de lampen aanstaan...
Je weetwel, als je een fototoestel gebruikt zonder flitser zie je in deze omstandigheden nix... dus vandaar...
heeft iemand ervaringen met dit dingetje?!? wat zijn de voor/nadelen!??!
gr.
Real}:OBase
als je erin trapt mijn zoon, dan zullen er er zware tijden aanbreken, zal de hemel openbarsten en zullen de sterren van de hemel naar beneden komen.
Rode Haan heeft gesproken
*uch*
Verwijderd
Ja, da's allemaal leuk en aardig, maar heb jij een FunCam dan? Het lijkt er niet op, dus je bewering is alleen gebaseerd op een subjectief merkgevoel.de prijs van alles van trust is laag, meestal is de kwaliteit ook om van te kosten.. een oud wijs indiaans spreekwoord is: "do not trust trust!"
als je erin trapt mijn zoon, dan zullen er er zware tijden aanbreken, zal de hemel openbarsten en zullen de sterren van de hemel naar beneden komen.
Rode Haan heeft gesproken
*uch*
Ik ben zo benieuwd of iemand dat ding werkelijk gekocht heeft en wat zijn ervaringen zijn!!!
Verwijderd
Ik heb zowel met de funcam als de spycam gewerkt. Beiden doen ze geen moer in het donker. Weigert zelfs foto`s te maken s`avonds met 3 spots aan in de huiskamer.
Dus niet kopen..
beter een beetje door sparen...
Dus niet kopen..
beter een beetje door sparen...
Thanx... dan weet ik genoegIk heb zowel met de funcam als de spycam gewerkt. Beiden doen ze geen moer in het donker. Weigert zelfs foto`s te maken s`avonds met 3 spots aan in de huiskamer.
Dus niet kopen..
beter een beetje door sparen..
maar hellaas moet ik nu eigenlijk wel
want hij is zo goedkoop
maar goed ik koop hem dus toch maar niet...
Een digitale camera voor 179 piek en dan nog goede plaatjes maken ook? No way 
Ik zou doorsparen voor een "echte" digitale. De 1 MPixel dingen zijn nu redelijk betaalbaar en de plaatjes daarvan zijn 1500x beter dan van zo'n halve webcam
Ik zou doorsparen voor een "echte" digitale. De 1 MPixel dingen zijn nu redelijk betaalbaar en de plaatjes daarvan zijn 1500x beter dan van zo'n halve webcam
Pagina: 1