Toon posts:

USB problemen met muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een logitech mx300. En eens in de zoveel tijd (meestal 5 minuten, maar dit is heel verschillend), dan kapt mijn muis er ineens mee, dan herkent de USB poort hem niet meer. Soms gaat ook t lampje uit van de muis en soms niet, t komt er iig op neer dat hij compleet niet meer reageert. Soms dan floept ie er even uit (en dan hoor je dat windows usb geluidje) en dan gaat ie er meteen weer in, tis echt heel vaag. Ik heb ook een splinternieuwe andere muis geprobeerd, maar die heeft het zelfde probleem. Ik heb uiteraard ook alle USB slots gebruikt aan voor en achterkant (want als ik de plug even uit een usb poort haal en in een andere usb ingang stop, dan doet hij het weer voor 5 minuten), en ze vertonen allemaal t zelfde symptoon. Suggesties waar dit aan kan liggen?
Ik moet zeggen dat ik een tijdje geleden wel een soort van mn "muis had getweaked" zodat ie op een hoger aantal Hz ging lopen, maar vlgs mij werkt dit dan niet bij die andere muis die ik probeerde, omdat die muis dat aantal Hz uberhaupt niet aan kan.
Alvast bedankt!